kunye
Üye
- Katılım
- 16 Eki 2010
- Mesajlar
- 16
- Puanları
- 1
- Yaş
- 38
Microsoft Türkiye Genel Müdürü Tamer Özmen, Çin ve Hindistan'dan sonra en hızlı büyüyen ülkenin Türkiye olduğuna dikkat çekti ve sözlerine şöyle devam etti: “Bilişim alanında Türkiye hızla büyüyor. Türkiye'de 65 milyon kişicep telefonukullanıyor. 6.8 milyon kişi genişbant internete bağlanabilme fırsatına sahipken, toplamdainternetkullanıcı sayısı 32 milyonu buluyor.”
MSN'İ EN ÇOK KULLANAN 4. ÜLKEYİZ
Microsoft'un kendi servislerinden de çarpıcı rakamlar veren Özmen, Hotmail ve MSN servislerini kullanan Türk kullanıcı sayısının 25 milyonu aştığını ifade ederken, bu rakamla Türkiye'nin dünyada en çok bu servisleri kullanan 4. ülke olduğunun altını çizdi. Sosyal ağ platformuna da Türk kullanıcılarının yoğun ilgi gösterdiğini belirten Özmen, sadece Türkiye'de 25 milyonFacebookkullanıcısının olduğunu belirtti.
KOBİ'lerin bilişim alanındaki harcamalarına da değinen Özmen, Türkiye'de KOBİ'lerin bilişim harcamalarının harcamaların geneli baz alındığında yüzde 15'lerde kaldığını, bu oranların Polonya, Güney Afrika ve Romanya'da sırasıyla yüzde 30, 38 ve 45 olduğunu vurguladı.
TÜRKİYE'DE KORSAN YAZILIM ORANI HALA ÇOK YÜKSEK
Türkiye'de yaygın olan korsan yazılım kullanımıyla ilgili de açıklamalarda bulunan Özmen, korsan yazılım kullanım oranının Türkiye'de yüzde 68'lere ulaştığına dikkat çekerken, bu oranın bir an önce indirilmesi gerektiğinin altını çizdi.
“KOBİLERE DESTEK VERECEĞİZ”
Microsoft'un 2010 ve 2014 yılları arasındaki hedeflerini de paylaşan Özmen, şu sözleri dile getirdi: “İlk önce KOBİ'lere rekabet olanağı oluşturmak ve yurtdışındaki diğer rakipleriyle KOBİ'lerin rekabet edebilmesini sağlamak istiyoruz, ardından son tüketiciyle yeni ürünleri buluşturmak şirketimizin öncelikli hedeflerindendir.” Microsoft'un sosyal sorumluluk alanında da çalışmalarının olacağını belirten Özmen, girişimcilerin yanında olarak Türkiye'de ciddi birekonomioluşturmak istediklerine vurgu yaptı
MSN'İ EN ÇOK KULLANAN 4. ÜLKEYİZ
Microsoft'un kendi servislerinden de çarpıcı rakamlar veren Özmen, Hotmail ve MSN servislerini kullanan Türk kullanıcı sayısının 25 milyonu aştığını ifade ederken, bu rakamla Türkiye'nin dünyada en çok bu servisleri kullanan 4. ülke olduğunun altını çizdi. Sosyal ağ platformuna da Türk kullanıcılarının yoğun ilgi gösterdiğini belirten Özmen, sadece Türkiye'de 25 milyonFacebookkullanıcısının olduğunu belirtti.
KOBİ'lerin bilişim alanındaki harcamalarına da değinen Özmen, Türkiye'de KOBİ'lerin bilişim harcamalarının harcamaların geneli baz alındığında yüzde 15'lerde kaldığını, bu oranların Polonya, Güney Afrika ve Romanya'da sırasıyla yüzde 30, 38 ve 45 olduğunu vurguladı.
TÜRKİYE'DE KORSAN YAZILIM ORANI HALA ÇOK YÜKSEK
Türkiye'de yaygın olan korsan yazılım kullanımıyla ilgili de açıklamalarda bulunan Özmen, korsan yazılım kullanım oranının Türkiye'de yüzde 68'lere ulaştığına dikkat çekerken, bu oranın bir an önce indirilmesi gerektiğinin altını çizdi.
“KOBİLERE DESTEK VERECEĞİZ”
Microsoft'un 2010 ve 2014 yılları arasındaki hedeflerini de paylaşan Özmen, şu sözleri dile getirdi: “İlk önce KOBİ'lere rekabet olanağı oluşturmak ve yurtdışındaki diğer rakipleriyle KOBİ'lerin rekabet edebilmesini sağlamak istiyoruz, ardından son tüketiciyle yeni ürünleri buluşturmak şirketimizin öncelikli hedeflerindendir.” Microsoft'un sosyal sorumluluk alanında da çalışmalarının olacağını belirten Özmen, girişimcilerin yanında olarak Türkiye'de ciddi birekonomioluşturmak istediklerine vurgu yaptı