termik açma problemi


Yani, ilk önerılermıze kulak verdın. Buradakı orjınal motor bı sekılde değiştirilmiş. Belkı fan, normalde 1000 devırdi, 1500 devir motor takdınız, 1550 devirdi, 3000 devir motor takdınız. Bu, çok olan dıkkat edılmeyen değişimlerlerden, veya bı sekılde motor kasnagı değiştirildi. Yalnız bi ifaden vardı, motor boşda da, 30 amp cekıyor demişdin. Bu son söylediğinize uymadı.Boşda , 30 amp. çeken motor, damperı kapayınca nasıl 22 amper çeker, bırde motor/fan dönğüş yönüne bakın. Damper ayarlarının bakılmasıda, önerılerimiz arasındaydı.
Klımada dıger vantilatör veya aspiratör motorlarının ( bu fan hangı görevde ise o fana)bakarak yön kontrolu yapın.
Bızde yerleşmiş bir fikir var, motor sarıldı ise, hemen bobinajcıyı suçlamak. Herseyden önce, kendı yapmamaız gerek kontroleri yapalım, sonra sıra bobınajcıya gelsın. Esasen, sarımdan gelen motor, kım sararsa sarsın, önce omık, sonrada enerji vererek, akım kontrolları yapılmalı, sonra çalısagı yere monte edılmelidir.
 
motor fiyatları nerdeyse sarım fiyatlarını yakaladı ben artık pek sardırmıyorum hem zamandan kayıp hemde böle sonuçlarda eziyetine değmiyor
 
sarıma giden motor, zeybek in dediği gibi kontrol edilir akım ,omaj... birde ilk yanma sebebi araştırılır aşırı yük , besleme , yani elk ve mekanik olarak kontrol edilir, sonra motor bağlanır daha iyi verim alınır diye düşünüyorum ..iyi çalışmalar
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…