Kusurluk bir şey yok üzülme.
Linkdeki pdf satıcının belgesi hepsi o kadar.
Sorduğumun sebebi dikkat çekmek ve konu üzerinde araştırma içindi.
86 ölçülü motorlara 110Vdc ile beslenen sürücülerden çok sefer bağladım bir şey olmadı.
(86 ölçüde 4(4.2)-8(8.5)-12 Nm gibi olabilir.
Farkları rotorda bir takım mıknatıs daha ekli oluşudur ve tabii sarım boyları da uzar(tutma torkları artar).)
Bir şey olmadığı bir kenara daha yüksek devirlerde adım kaçırmadan çalıştı.
Bu gerilim , chopper devresi olmasına rağmen (dediğin gibi akımı sürekli sabit tutan özellik) limitsiz değildir !
Belirli değerlerden sonra kazanç linear olmaz ve harcı borcunu ödemeyecek olaylar olur.
Olağanüstü hallerin dışında bizim yaptığımız tip makinelerde sürücünün el verdiği max gerilim civarında çalışmak temel prensiptir.
2-4 Volt kadar az olması emniyet için olabilir.
Dikkat edilmesi gereken , motor akımı kadar değerini sürücüye bildirmek.
Motor max akımını çıkış tarafındaki büyücek görünümlü küçük değerli "akım geri besleme" dirençleri belirler.
Bazı kartlarda akım küçük tutulup acemilerin sakatlık çıkarmaması sağlanır.
Motorunuz büyükse karttan verim alamazsınız , direncin değerini kart max değerine çıkaracak direnç ile değişmelisiniz.
(Yeni bir sürücünün testlerini yapıyorum bu aralar.
O kart da akım değeri dirençleri değiştirmeden bir trimpot ile motora göre ayarlanabilecek.)
Doğrusu motorunuzun belgelerinde verilen max değeri sağlayan kadar değerde direnç takılmasıdır.
Yani değil 36-48Vdc 24Vdc ile besleseniz bile motora çok gelebilir.
İşin özü "current sense" direncidir !!!
Bu konu forumda bir çok kez anlatıldı.
Bir diğer önemli ayar ise motorlarınızın gereksiz ısınmaması + enerji harcamaması için , boşta iken , nominal değerin yüzdesi kadar düşük " tutma akımı " ayarıdır.
% 100-25 gibi ayarlanabilir.
Tüm bu bilgiler defalarca yazıldı.
Lütfen forumu sıkılmadan gereksiz görüp atlamadan okuyun.
Bu ve benzeri , soracağınız ama henüz farkında olmadığınız şeyleri de öğrenmiş olursunuz.