fersizhayal
Üye
- Katılım
- 5 Şub 2022
- Mesajlar
- 146
- Puanları
- 1
- Yaş
- 41
Bu manual de k1 ve k2 anahtarları ile dönüş yönünü kontrol ettiğini yaziyor.
Ancak bunu nasıl yapıyor bende anlayamadım.
Sema da kapasitor kalkıştı motor baglantisi gorunuyor. Sizin bağlantınız universal motorda kapasitor yok. Dönüş yönü değiştirmek için sargi yönünü değiştirmek lazım. Keza bu tür yardımcı sargili kalkış sistemli motorlarda da dönüş yönü için saygı yönünü değiştirmek lazım.
Manualin tam okunaklı şeklini eklermisiniz bir okuyalım. Belki bir bilgi vardır.
S1 s2 tako, u1 u2 sargı ve kömür… üniversal motor üstündeki bir kömür bir sargı çıkışını da kısa devre ediyorum.Herhangi bir detay yok. Siz universal motoru hangi terminallere bağlıyorsunuz?
Sozun özü bu cihazda diyorken ya menüden devir yönünü ayarlayın yada menüden parametre ayari yapın dış kontaklardan dönüş yönünü kontrol edin diyor.
F03 parametresini 1 yaparsanız dönüş yönünü menüden
Ayni menüyü 2 yada 3 yaparsanız dış kontaklardan kontrol sağlarsınız diyor.
Bence olacak iş değil ama deneyin bakalım.
S1 s2 tako, u1 u2 sargı ve kömür… üniversal motor üstündeki bir kömür bir sargı çıkışını da kısa devre ediyorum.
diğer hız kontrol cihazını kullan olsun bitsin.
Üstadım ortada tek cihaz var.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?