Suat_Korkmaz
Profesyonel Üye
- Katılım
- 30 Ara 2011
- Mesajlar
- 4,988
- Puanları
- 1,506
- Yaş
- 48
onu yapmadımPeki sürücüyü kontrol kartına da bağladın mı? Yani Mach3'ten de kontrol etmek için.
İlk mesajdaki Siemenste de bu sorun oluşur mu acaba? Genel olarak 2.2kw spindle için 2.2kw'tan daha yüksek bir inverter mı kullanmak gerekir?https://www.otomasyoncu.net/22-KW-VDF-EL-AC-Surucu-Inverter,PR-134.html
Benim bu delta, 3 defa IGBT si yandı biliyorsunuz. Yine yanma ihtimali de var. Çünkü 2kw motora 2.2kw sürücü kullanınca bunun içerisinde elemanların, işlemcilerin cycle değer yetişemiyormuş. Takılma durumunda amperi ölçüp fazla akımı tespit edip, OL yani OVER LOAD olana kadar IGBT yanıyor. Hatta önce bendeki OL'ye düştü. Ohh bu sefer kapadı derken aç kapa yapınca aslında yine yaktığını vs OC'ye geçtiğini gördüm.(Hepsinde sorgusuz sualsiz garanti de tamiri yapıldı) ama cnc ile matkap uçu ile delik delemiyorum. Çünkü delik delmede uzunsa delik takılabiliyor. Haliyle OL vermesi gerekirken OC verip arızalanıyor.
Satıcılar derki bu sürücü daha çok fanlar için. Öyle spindle için filan değil. Spindle için daha üst bir model olan 4kw bir şey almanı tavsiye ederiz.
Deltayı karta bağlamak zor değil. Role aç kapa vs bağlanır. Hız kontrolü 0-10V arası giriş yapman gerekiyor. Yani mach3'den gelen PWM motor hızı sinyalini ufak bir modülle çevirip bu 0-10V hız kontrol yerine girmen gerekiyor. Modbus dersen mach3 dolayısıyla uğraştırır. Pek bilgi yok ortalıkta.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?