marka model bilmiyorum, sinyal olayını da daha kafamda canlandırmadım ama, kuyrukta ledler var sürekli yanan. onun voltajını ölç ve 12 volt ise oradan al. direksiyonsa farın var onun da çıkışını ölç ve iki tane turuncuyu oradan yakmayı dene. voltaj ölçümünden sonra bilgi verebilir misiniz?
marka model bilmiyorum, sinyal olayını da daha kafamda canlandırmadım ama, kuyrukta ledler var sürekli yanan. onun voltajını ölç ve 12 volt ise oradan al. direksiyonsa farın var onun da çıkışını ölç ve iki tane turuncuyu oradan yakmayı dene. voltaj ölçümünden sonra bilgi verebilir misiniz?
voltaj ölçümlerini yaptım öndeki power ledi led sürücü kontrol ediyor orada 12v yok, arkalarda orjinal sinyal ve stop lambası var ve onlar 48v ile çalışıyor, stop ledlerini seri bağlamışlar sinyaldeki tek lede ise direnç atmışlar
Taş direnç kullansam nasıl olur ledlere seri olarak
12v sistem kurmak istemiyorum çünkü orjinal anahtarlarını kullanacağım akım onlardan geçecek, 12v yaptığım durumda çok akım geçer, 48 geçirsem anahtarlardan akım ömrünü kısaltmaz onların
benimki biraz daha düşük kalitedir, deneyecek misiniz, birde regülatör boştayken ne kadar enerji tüketir ona bakmam lazım ledler çalışmasa da komple açık olacak çünkü Ekli dosyayı görüntüle 102652
benim elektriklinin beyni gitti, ben de benzinli aldım, 50 cc, ışık yeterli ama gece yolculuğunda daha şık olsun istedim. o yüzden aldım. bir ara takacağım.
Evet, seri direnç kullanarak akım limitlersiniz, akım limitlrnince voltaj düşer (bunu led için söylüyorum)
Bunun bazı "limitleri" var tabiki.
Yalnız sizi önce 12V ile beslerken akımı ölçmeniz sonra direnç değerini bulmanız önemli
Ayrıca düşürdüğünüz akım ne kadar fazla olursa direnç üzerinde düşen güç artacağı için boşuna güç tüketimi olur. Yani bataryanız çabuk biter
Akımı devre ile de düşürebilirsiniz, ancak henüz ölçü aletiniz yoksa, bu devreler oldukça zor gelecektir.