size fast ürün satmış ve web sitesinde de desteğini veriyor. Telemecanique ürününüzle alakalı sorunu da, telemecanique nin web sitesinden bakın o zaman. Ya da madem fast in forumu çok güzel ( ki bence de fast müşteri hizmetlerinde iyi bir firma) orada sorun. Sorun ama cevap alamazsınız. Çünkü o ürüü size onlar satmadılar. Burada da bilenler cevap vermek zorunda değil. Yöneticiler de bilmek zorunda da değil, cevap vermek zorunda da değil. Çünkü size ürünü buradan satmadılar. Benim de konu açıp ta sorduğum soruları incelerseniz, cevaplanmamış olduklarını görürsünüz. 6 tane soru sordumsa, iki tanesine belki cevap verilmiş. Diğerlerinden tık yok. Ne yapmalıyım? Kimse mecbur değil ki. Nasıl ki siz bilmeyip buraya sorduysanız yöneticilerin de bilmeme hakkı var.
Öneri olarak : 0216 444 30 30 schneider destek hattı. Telefonla destek konusunda, Schneiderden iyi firma zor bulunur. Denemediyseniz, arayıp deneyin.