Arıza ihtimalleri den biride uçların karışması problemidir.Bunuda klasik ölçü aleti ile bulamazsınız.Ölcü aleti sadece hangi sargı olduğunu tespit eder. Sargının U veya U2 olduğunu göstermez. Bu nedenle sn.sami inci üstadın bir tekniği var bu konuda eski tip ibreli avometre ile DC gerilim uygulayarak uçlarin hangisi olduğu bulunabilir.
Arıza ihtimalleri den biride uçların karışması problemidir.Bunuda klasik ölçü aleti ile bulamazsınız.Ölcü aleti sadece hangi sargı olduğunu tespit eder. Sargının U veya U2 olduğunu göstermez. Bu nedenle sn.sami inci üstadın bir tekniği var bu konuda eski tip ibreli avometre ile DC gerilim uygulayarak uçlarin hangisi olduğu bulunabilir.
kumanda sisteminde bağlantı hatası yoksa;sargıların ohm değerlerini kontrol etmelisin.ohm değeri sıfır gibi ise sarımda hata hata olabilir.sargılar seri bağlantı yerine paralel bağlanmışsa üçgende çok yüksek akım çekebilir ve Sigorta atar.
Merhaba arkadaşlar herkese kolay gelsin. Benim Bi sorum olacak. 55 kW motorum boşta çalışırken Yıldız’dan üçgene geçince şalter atıyor. Motorun üzerinden kabloları boşa çıkarıp denediğimde Kuman’da sistemi normal çalışıyor.Yıldızdan üçgene geçme Zaman nıda yeterince uzun. Motor yeni sargıdan geldi. Sizce sorun ne olabilir.
boşa aldığın zaman ölçü aleti ile karşılıklı gelen uçlardaki gerilimi bir ölç bakalım voltaj göreceksimisin eğer görüyor isen kumanda panosunda yanlış bağlanmıştır düzeltmen lazım aynı fazın karşılıklı bağlanması gerekiyor
Motor, sarımdan geldı ve daha önce aynı panoda sorun yoktu ise, sarımda uclar klemense yanlış çıktı, bobinajcıyı ara, düzeltmesini iste, tarıf ederım ama, uzun sürer, bir kaç tarif ettim, arkadaşlar karısşık buldu..
Merhaba arkadaşlar herkese kolay gelsin. Benim Bi sorum olacak. 55 kW motorum boşta çalışırken Yıldız’dan üçgene geçince şalter atıyor. Motorun üzerinden kabloları boşa çıkarıp denediğimde Kuman’da sistemi normal çalışıyor.Yıldızdan üçgene geçme Zaman nıda yeterince uzun. Motor yeni sargıdan geldi. Sizce sorun ne olabilir.