Laf dinlemeyenin sonu böyledir.
Ben sana o kadar anlattım o rulmanların mantığını.
Ama işte Allah CC kimin nasibini kimden nasıl..
Z gibi kısa boylarda ortadakine ne hacet ?
Bütelerle nasıl yapılacağını da anlattım 10TL çok bile
Tablaya bir motor + poly V kayış - kasnak ++ stepper motor hem C eksen torna hem 4 eksen cnc ...
[MENTION=218180]ramerturk[/MENTION]
aynen öyle fakat şöyle söyliyim;
vidalı milleri takmadan boştayken, köprü ayaklarının birini ileri birini geri yani aksi yönlere itebiliyordum. yani 1cm falan
vidalı milleri taktıktan sonra mm oynama yok.
öteki türlü tek motor olsaydı ortadan alttan monte edicektim yanlar gene oynayacaktı.
İşte püf noktalarından biri bu.
Bir yapı temeli kadar sağlamdır.
Alt şase sağlam olsa idi , boşluksuz zan edilen raylardaki boşluğu görece azaltmak için tek taraftaki 2 arabaların arası yeteri açık olsaydı mesela 3-500mm, köprüde yanları ve karşıya geçiş bağlantıları uygun olsaydı , hani rigit diyorlar ya ondan işte , ... sorun olmazdı.
Ama bu sefer gereksiz büyüklük ağırlık gibi yazılar yazardık.
Çift motorun avantajı çok.
Benzeri sorun büyük belalara yol açacağı için , kren sistemlerinde köprü geçişi tek motorla ama aynı mildeki çift pinyonla yapılır.
Cnc de uygulamalarını gördüm olmayacak iş değil.
Ama çift motoru tercih ederim.
bir rivayete göre [MENTION=414]KAZIMUGUR[/MENTION] profesyonel fırçacı ters tarafına gelmeyin. [MENTION=133783]asenyurt[/MENTION] insansız hava aracı ajanı aynı zamanda ufo imalatı yaptığı düşünülüyor.