İnverter Çıkışına 1 den Fazla Motor

bir çok inverterin çıkışında faz, termik falan filan bir sürü koruma var. ayrıca senin dediğin gibi bir durumda inverteri devreden çıkaracak koruma elemanarı bulunmakta.
 
Son düzenleme:
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
inverteri çalışır durumda tutup motorları kontaktör ile start ederken start rampasını ve stop ederken stop rampası olduğunu unutma bir ikincisi inverter çıkışında çalışır konumda iken yük göremez ise arızaya geçebilir.motorları aynı anda start eder ve aynı anda stop edebilirsin fakat motorlar ayrı ayrı koruma elemanları ile koruman gerekir.
 
motorları aynı anda sürmene gerek yok parametreleri ayarladığın taktirde inverterde herhangi bir yük olmasa dahi inverter çalışmaya devam eder. ama inverterin çalışma sinyalini iki kontaktördende paralel alırsan daha iyi olur.
 
Bence burada önemli olan, invertör çıkış akımı, bunu aşmadığın sürece sorun olmayacağını zannediyorum,motorları ayrı ayrı korumanda fayda olabilir, zaten parametrelerden motor koruma ayarlarını yapabiliyorsun. Hangi markayı kullanacaksan üretici firmayla görüşmende fayda olur!
 
invertör çıkışları üçgen bağlanır diye bişey yok bence.benim bildiğim inv. 220 girişli ise çıkış üçgen,380 girişli ise yıldız bağlanır tabi belli bir kw'a kadar.dorumudur,yanlışmıdır emin olup bilen söylesin
 
slm. commander sk ıle 18 kw su pompasını 400 metre uzaktan butonlar ıle hızını artırıp dusurmek ıstıyorum bana yardımcı olursanız sevınırım.. saygılar
 
Misal olarak, çalıştıgım ATV71 sürücüde, iki ayrı motoru tanıtıp, hangi motor çalışıyor ıse bir kontak giriş verip, onu degerlerine göre koruyabilirsiniz..
 

Forum istatistikleri

Konular
128,851
Mesajlar
921,014
Kullanıcılar
450,959
Son üye
eyaraef

Yeni konular

Geri
Üst