1 fazlı motorlar

Katılım
24 Ağu 2009
Mesajlar
101
Puanları
1
tek fazlı asenkron motorlarda daimi devre kondanstörrü ile ilk haraket kondanstörü karışırsa ne olur. daha dogrusu elimde 1,1 kw hawa kopmsr. motoru var .motorun kondasyörü yok ve kalkmıyor.ben buna bi tane 250v 100 uF kondanstör bagladım ve çalıştı. acaba yaptıgım işlemde yanlışlık var mı onu merak ediyorum saygılar....
 
tek fazlı asenkron motorlarda daimi devre kondanstörrü ile ilk haraket kondanstörü karışırsa ne olur. daha dogrusu elimde 1,1 kw hawa kopmsr. motoru var .motorun kondasyörü yok ve kalkmıyor.ben buna bi tane 250v 100 uF kondanstör bagladım ve çalıştı. acaba yaptıgım işlemde yanlışlık var mı onu merak ediyorum saygılar....

Kondansatörün kapasitesi olması gerekenden büyük olursa yardımcı sargıdan daha fazla akım geçer motorun yardımcı sargısı fazla ısınır. Olması gerekenden küçük kapasiteli kondansatör kullanırsanız motorun kalkış süresi uzar. Saygılar.
 
Motor calıştıktan sonra kondastörün bir ucunu ayırın motor tepki vermiyor ise merkez kac sistemi vardır ilk hareket kondastörlüdür. Tepki veriyor ise dağimi kondastörlüdür yardımcı sargıya doğrudan bağlıdır. 250v 100 uf ilk hareket Kondastörü olabilir. kondastör deyeri motor eteketinde yazması gerekir.
 
Son düzenleme:
motor etiketinde kondanstör bilgisi yazmıyor
 
Bu değerler 1.1kw hava kompresörü için mi?

1,1 kW motor için standart değerdir. Hava kompresörü kalkışta zorlanıyorsa motor yol alana kadar boşta çalıştırın.(Çekvalf , zaman rölesi ve selenoid valf ile motor yol alana kadar havayı kompresör çıkışından dışarı atın tanka basmasın)
 
Hava konprosörün yapısınınedir İtalyan tipi motara akuplemi , kayışlımı özeliklerini belirtin biz görmeden değerlindirme yapıyoruz .normalde 1.1 kw asikrom motorda cif kondasitör olur .italyan konprosörü dayimi kondostörlü olur.
 

Forum istatistikleri

Konular
129,711
Mesajlar
929,165
Kullanıcılar
452,419
Son üye
EnjAli

Yeni konular

Geri
Üst