2 motorlu oto liftinin devre şeması gerekli

Kumanda devresi düzeltme R ve N değişikliği.Evet arkadaşım plc,sürücü girdin mi işin içine birazda masraflı olur hemde.
 

Ekli dosyalar

  • kumanda ve güç devresi.zip
    59 KB · Görüntüleme: 40
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Vinçlerde köprüyü iki motor hareket ettiriyor ve yıllarca çalışıyo hic problemsiz.
Ayrıca asenkron motorla öyle fark kontrol etmek istersen işin çok zor olur
sürücü,enkoder,plc vs.

arkadaşlar vinçlerde köprüyü hareket ettiren motorlar köprü vasıtası ile mekanik olarak baglı dolayısı ile vinç her stop ettiginde iki motorda sıfırlamış olur ama bura da öyle degil mekanik hiçbir baglantı yok oto lifti görmüssünüzdür aracın sag ve sol tarafında iki demir kule (ayak) bunlara baglı birer tane motor ikisininde aynı hızda inip kalkması gerekir yoksa üzerindeki arabanın bir tarafı aşagıda bir tarafı yukarıda olur enkoder kullanamaz mıyız
 
Benim fikrim motorları paralel bablarsan sorun olmaz
panosunu incelemedim ama sevsiten hatıladığım kadarı ile motorlarda herhangi bir özel uygulama yok
zaten yapmak ta çok karmaşık ve pahalı olur
motor marka ve modelleri aynı olduğu sürece problem çıkmaz.
 
bencede motorların markası ve etiket değerleri aynıysa olabilir,diğer türlü masaraflı olur.
 
arkadaşım aynısını geçen gün yaptım.ilk önce 102 seçici buton kullan.her iki motoruda bağımsız start stop yap.1 konumunda herhangi bir arıza durumunda bağımsız olarak hareket etsinler.2 konumunda ayrı bir start/stop butonunda ikiside aynı anda hareket etsin.tabi swiçleri unutma.motor koruma şalteri kumanda uçlarını seri bağla biri durduğunda öbürüde dursun
 
arkadaşım aynısını geçen gün yaptım.ilk önce 102 seçici buton kullan.her iki motoruda bağımsız start stop yap.1 konumunda herhangi bir arıza durumunda bağımsız olarak hareket etsinler.2 konumunda ayrı bir start/stop butonunda ikiside aynı anda hareket etsin.tabi swiçleri unutma.motor koruma şalteri kumanda uçlarını seri bağla biri durduğunda öbürüde dursun

olabilir arkadaşım cumartesi vaktim olursa deneyeyim olmassa pazar denerim sonucunu yazarım ama orjinal üzerindeki sistem cok iyiymiş devre şemasını bulabilseydik orjinalını bozmadan calıştırmayı düşünüyordum zannedersem bu konu ile ilgili devre şeması yok
 

Forum istatistikleri

Konular
128,842
Mesajlar
920,916
Kullanıcılar
450,936
Son üye
kemalarda34

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst