Konnastör demekle, kondansatörmü dediniz, Dc motorda, kondansatör kullanılmaz. Motorunuzun Dc sürücünüzü tanıtırmısınız, 50 amp. köprü dıyot dediğinize göre, büyük bir motor dan bahsedıyor olmalısınız. Fırcalardan gelen uclar, güç kaynagının (E-D) klmenslerıne, yastık tabır ettiğimiz uclardan (J-K) klemensıne baglayın. Ucları bulmak ıstersenız, motordakı fırcadan çıkan uclar kalın ve omajı, çok düşükdür. Ikaz ucları ise, daha ince, ve yaklaşık 180-200 ohm cıvarındadır. Sürücüde ise, j-k çıkışı genelde 200 V.DC sabıt gerılım, Fırçalara gidecek gerilim,0 dan baslayıp hız ayar pot.unu yükselttikçe değişen gerilimdir. Motorda, encodr-tako gıbı devır kontrolu varsa, gerilim ucları baglanmadıgı sürece gerılım anı yükselır, aynı arıza, encodr-tako uclarını baglamazsanız da oluşur.