220v beslemelı surucu

HAL

Üye
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
140
Puanları
1
Yaş
49
220 v beslemelı surucu motora nasıl baglanmalı.motor etıketındekı 220 v ta ne yazıyorsa oylemı baglamalı.yanı kısaca 220v beslemelı bır surucunun cıkısı fazlar arası 220 v mudur.eger oyleyse motor etıketınde 220v yıldız yada ucgen ne yazıyorsa oylemı baglanmalıdır.
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
inverterin beslemesi 220 ise ; motor etiketinde hangi bağlantıda 220 v ta çalışacaği yazıyorsa o bağlantıyı yap. O bağlantı da olasılıkla üçgen bağlantıdır
 
220 v beslemelı surucu motora nasıl baglanmalı.motor etıketındekı 220 v ta ne yazıyorsa oylemı baglamalı.yanı kısaca 220v beslemelı bır surucunun cıkısı fazlar arası 220 v mudur.eger oyleyse motor etıketınde 220v yıldız yada ucgen ne yazıyorsa oylemı baglanmalıdır.

220V giriş besleme(faz+nötr) sürücülerin çıkış fazlar arası 220v'dur.Sizinde belirttiğiniz gibi motor etiketinde 220v yıldız yada üçgen hangisi ise o bağlantıyı yapacaksınız.
 
arkadaslar cok sagolun bende oyle bılıyordum ama bagladıgım motor asırı ısındı. 380v dırek verınce motorda ısınma olmuyor acaba 220v olunca guc dusuyormu bence dusmemesı lagzım ama asırı ısınıyor.
 
Mekaniksel sıkışma olmadığından eminseniz;unutmayın ki aynı güçteki motora 380v beslediğinizde motorun çekeği akım,220v beslediğinize göre daha az olacaktır. (P=U*I*kök3*cosQ) Ek olarakta sürücünüzün kullanma klavuzuna bakarak parametre ayarlarını kontrol ediniz.
 
arkadaşım sorununu anladım. aynı şey yıllar önce benim de başıma geldi. yapman gereken şey sürücü parametrelerini motoruna uyarlamaktır. bazı sürücülerde motor sargılarının direncini otomatik olarak okuyup kendini kalibre etme parametreleri var. sürücü manueline bakarak parametre ayarlarını yap ve kalibrasyona başla sorun kesinlikle çözülür. kolay gelsin..
 
Inverter uygulamalarında dikkat edilmesi gereken bir konuda motora uygulanan frekans düşük tutulduğunda motorda aşırı ısınma meydana geleliyor.özellikle 25Hz'in altındaki frekanslarda aşırı ısınma meydana geliyor ve motor yanmaları gerçekleşiyor.Motorların sogutması motor milindeki sogutma pervanesi bağlı olduğundan motor düşük devirde dönünce soğutma havasının miktarıda azalıyor.Bunun için cebri soğutmalı motor kullanıldığında her hanği bir sorun kalmıyor.Türk motor firmalarıda artık cebri soğutmalı motor üretimi yapıyorlar.
 
220V giriş besleme(faz+nötr) sürücülerin çıkış fazlar arası 220v'dur.Sizinde belirttiğiniz gibi motor etiketinde 220v yıldız yada üçgen hangisi ise o bağlantıyı yapacaksınız.

Ya üstad hangi motorun yıldızı 220 üçgen gerilimide 380 olur ben orayı anlamadım. Aydınlatırsan sevinirim.
 

Forum istatistikleri

Konular
129,484
Mesajlar
927,318
Kullanıcılar
452,056
Son üye
loopingisfunbutdangerous

Yeni konular

Geri
Üst