30 kVA Jeneratör de servis problemi

quarter008

Üye
Katılım
15 May 2007
Mesajlar
6
Puanları
1
Yaş
39
İyi Günler...
Elimizde 5 yıllık 30kVA, Lister Petter motor, Mecc Alte Alternatör, AKSA ALP30 model jeneratör var.
Alternatör arızası nedeniyle AKSA'ya servise gönderildi. 2000 lira ödendi.
Birkaç gün sonra yine aynı sorun. Uzun uğraşlar sonucu başka bir servis tekrar alternatörü tamir için aldı. onlar da yaptık dediler. 2750 lira faturadan 750'Sini almayız dediler. Daha ödeme yapmadan jeneratör çalışmaktan vazgeçti :)

Kısacası 2000 lira ödedik ve elimizde bozuk bir jeneratör, 2000 lira daha ödenecek fatura var. Ne yapmalıyız?

Ayrıca bugün arkadaşlar Atalanta Jeneratörden biriyle görüşmüşler. 3500 liraya alternatörü GENSAN marka bir alternatörle değiştirmeyi ve 2yıl da garanti teklif etmişler.
(Not:Jeneratör Bartın'da kullanılıyor. Servis, Bakım sorun olur mu?)

Bu durumda ne yapmamız gerekir?
Daha iyi fiyatlara sorunumuzu çözebilir miyiz?
AKSA için birşey yapabilir miyiz?
 
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
İyi Günler...
Elimizde 5 yıllık 30kVA, Lister Petter motor, Mecc Alte Alternatör, AKSA ALP30 model jeneratör var.
Alternatör arızası nedeniyle AKSA'ya servise gönderildi. 2000 lira ödendi.
Birkaç gün sonra yine aynı sorun. Uzun uğraşlar sonucu başka bir servis tekrar alternatörü tamir için aldı. onlar da yaptık dediler. 2750 lira faturadan 750'Sini almayız dediler. Daha ödeme yapmadan jeneratör çalışmaktan vazgeçti :)

Kısacası 2000 lira ödedik ve elimizde bozuk bir jeneratör, 2000 lira daha ödenecek fatura var. Ne yapmalıyız?

Ayrıca bugün arkadaşlar Atalanta Jeneratörden biriyle görüşmüşler. 3500 liraya alternatörü GENSAN marka bir alternatörle değiştirmeyi ve 2yıl da garanti teklif etmişler.
(Not:Jeneratör Bartın'da kullanılıyor. Servis, bakım sorun olur mu?)

Bu durumda ne yapmamız gerekir?
Daha iyi fiyatlara sorunumuzu çözebilir miyiz?
AKSA için birşey yapabilir miyiz?

siz bakım talep edip ücretinde anlaştıktan sonra hiçbir sorun olmaz orası bakım ekibinin problemi. 3500 tl fiyata gelince biraz pazarlık yapıp fiyatı kırpın derim bana biraz fazla geldi. Aksa ile ilgili de birşey yapabileceğinizi sanmıyorum. Arıza neden kaynaklanıyor onu da iyi araştırmak lazım. 2 kez alternatör yanmışsa ya kullanımda bir problem var ya da motorda. Alternatörü tekrar değiştirseniz yine yanacaktır. Önce sebebini öğrenip önlem almanızda fayda var.
 
Merhaba bu jeneratörü manuel mi kullanıyorsunuz,ayrıca bahsettiğiniz marka alternatörden verim alacağınızı sanmam bu fiyatlara çok daha iyi (sincro gibi) bir alternatör alabilirsiniz.Dizel motorunuzun da 3000 devir olduğunu mutlaka dile getirin.
 
arkadaşım teklif almanız gerekirdi şimdi benim burda fiyat deklare etmem doğru bişi olmaz
ama yap derseniz servis ne yapar bilmiyorum 3000 lira versinler jeneratörü verin gisin derim en kolay çözüm bu gibi görünüyor herkes için adil çözüm bu
 
İyi Günler...
Elimizde 5 yıllık 30kVA, Lister Petter motor, Mecc Alte Alternatör, AKSA ALP30 model jeneratör var.
Alternatör arızası nedeniyle AKSA'ya servise gönderildi. 2000 lira ödendi.
Birkaç gün sonra yine aynı sorun. Uzun uğraşlar sonucu başka bir servis tekrar alternatörü tamir için aldı. onlar da yaptık dediler. 2750 lira faturadan 750'Sini almayız dediler. Daha ödeme yapmadan jeneratör çalışmaktan vazgeçti :)

Kısacası 2000 lira ödedik ve elimizde bozuk bir jeneratör, 2000 lira daha ödenecek fatura var. Ne yapmalıyız?

Ayrıca bugün arkadaşlar Atalanta Jeneratörden biriyle görüşmüşler. 3500 liraya alternatörü GENSAN marka bir alternatörle değiştirmeyi ve 2yıl da garanti teklif etmişler.
(Not:Jeneratör Bartın'da kullanılıyor. Servis, bakım sorun olur mu?)

Bu durumda ne yapmamız gerekir?
Daha iyi fiyatlara sorunumuzu çözebilir miyiz?
AKSA için birşey yapabilir miyiz?

AKSA Jeneratör genel merkezde bir yetkili ile görüşüp durumu izah ediniz. Servis sıkıntısı çeken herkes önce genel merkez ve fabrikaya derdini anlatmalıdır buradan %90 oranda olumlu sonuç çıkacaktır. Olayı servis bazında çözmediğiniz halde aynı doğrultuda hareket etmek sonuç vermeyecektir.
Olay genel merkeze intikal ettiğinde sorunun neden kaynaklandığı ortaya çıkacaktır. Servis fazla para kazanmak için rotoru fabrikadan istemeyip dışarıda mı sardırdı? yada seçilen jeneratör gücü mü uygun değil yada ilk adım yükü mü fazla? yada çalışma ortamında olumsuz bir etken mi var? demerajı yüksek güçte yükmü var? bu ve daha sayılabilinecek bir çok neden genel merkezden gelen tecrübeli teknik elemanlar tarafından analiz edilip sonuca varılacağına inanıyorum.
Yeterki siz müşteri olarak izleyeceğiniz metodolojiyi doğru belirleyin.(Yukarıda bahsettiğim olay)
Aksi taktirde benzer sorunları farklı bir markada da yaşamanız kaçınılmaz olacaktır.
 
yok sanırım fouleresan lamba ağırlıklı yük var veya kondansaör varsa devrede çıkmıyor göstergeler bu doğrultuda

kendim de servisiçi olduğum için servisçilere laf söylemeyi uygun görmüyorum
işin doğrusu en baştan çöp bile alacaksanız teklif almanız gerekir şimdi konuşulmamış anlaşılmamaış bir işin fiyat hakkında yorum yapmak mantıksız
rotorun yenisi zaten yok fabrikadan istesende yok sarılması en makul
yani mekanik aksamda sıkıntı yoksa balans kırılma deforme vs rotoru değiştirmeye gerek bile yok
..
 
yok sanırım fouleresan lamba ağırlıklı yük var veya kondansaör varsa devrede çıkmıyor göstergeler bu doğrultuda

kendim de servisiçi olduğum için servisçilere laf söylemeyi uygun görmüyorum
işin doğrusu en baştan çöp bile alacaksanız teklif almanız gerekir şimdi konuşulmamış anlaşılmamaış bir işin fiyat hakkında yorum yapmak mantıksız
rotorun yenisi zaten yok fabrikadan istesende yok sarılması en makul
yani mekanik aksamda sıkıntı yoksa balans kırılma deforme vs rotoru değiştirmeye gerek bile yok
..

Rotor yedek parçası yok ! sanayideki bobinajcı ustaların %95'ide bu sarımlara yabancı ve bilgisi yok ! sonuç malum. Bu hususta fabrika teknik sorumlularının zafiyeti var diye düşünürüm başka bir sonuç çıkarmak mümkün değil o zaman !!!
 
Kesinlikle Aksa Servis istanbul müdürü ile görüşüp, derdinizi anlatın.Aksa her zaman müşteri memnuniyetini ön planda tutacaktır.En son benim problemin vardı ve en iyi şekilde çözdüler.teşekkürler aksa.
 

Forum istatistikleri

Konular
128,831
Mesajlar
920,844
Kullanıcılar
450,924
Son üye
ayhankarmn

Yeni konular

Geri
Üst