Sebep çok hele kompresör olunca daha çok.... Kablo, kontaktör, termik, gevşeklik, yüksek gerilim, düşük gerilim, kısa yıdız zamanı, uzun yıldız zamanı .... da bir sorun olamdığını var sayarsak.
Kompresörde bir sıkışıklık olabilir hele vidalı ise temizlik, havalandırma, yağ, iç basınç ..... gibi sorunlar olabilir.
Hava çok kullanılıyorsa yada max min basınç ayarları uygun değilse yetersiz kalıyor yada çok sık devreye girip çıkıyor olabilir.
Motorun rotoru yada statoru darbe almış (stator sargıları kayıyor) ise ne kadar düzgün sarılırsa sarılsın problem çıkar. Standart bobinajcı kolay kolay anlayamaz uzman sarımcılara (test edebilen) göndermek gerekir.
Size benim yaptığımı tavsiye edeyim. Bir analog ampermetre bağladım motoru görsel olarak takip edebiliyorum. Ayrıca sık yanan motoru yeniledim eskisini sardırdım yedek bulunsun ne olmaz ne olmaz diye. Bir daha yanmadı hala yedekte duruyor.