Olasiliksiz
Üye
- Katılım
- 9 Mar 2023
- Mesajlar
- 3
- Puanları
- 1
- Yaş
- 39
Ustalarım cevaplar için çok teşekkür ederim, eski şarj cihazına döneyim o zaman ben , peki diyot işini ne yapayım, eskisinden bulup internetten takayım mı yoksa diyotsuz sokete kabloyu bağlayayım mı ?
Tam bakımsız VRLA olarak adlandırılan kapalı şekilde 2 çeşit olarak bulunabilmektedir.
Bu aküler kullanım amaçlarına göre ayrıca STARTER AKÜ veya DEEP CYCLE* olarak adlandırılan farklı seçenekler ile sunulmaktadır.
STARTER AKÜLER anlık olarak çok yüksek akım (Amper) verebilmekte ise de daha uzun süreli ve daha düşük akım ihtiyaçlarında DEEP CYCLE* aküler tercih edilmelidir.
Teknemizde marş aküsü ve baş pervanesi aküsü gibi kısa sürede yüksek akım boşaltımı yapması gereken aküler STARTER akü olarak seçilmelidir.
Servis aküsü olarak kullanacağımız aküler ise DEEP CYCLE özellikli olarak seçildiğinde daha uzun süre hizmet verirler. Şu sırada birçok üretici iki amaca birden cevap verecek tipte ÇİFT AMAÇLI aküler de üretmektedirler.
JEL AKÜ Kurşun plakaların arasında bulunan elektrolitin jöle kıvamında olduğu akülerdir. Bakımsız tip kapalı akülerdir. Servis aküsü olarak kullanılmak için ideal akülerdir. DEEP CYCLE* özellikleri yüksektir. Hızlı şarj edilebilme özellikleri yoktur.
AGM AKÜ Kurşun plakaların arasında elyaf vardır ve jöle kıvamında olan elektrolit bu elyafa emdirilmiş şekilde bulunur. Bu tür aküler yatay ve dikey olarak istenilen şekilde istiflenebilirler. Hızlı şarj edilebilme özellikleri daha yüksektir.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?