Yok direk bağlı aküye eskiden kontağa bağlıydı iki türlüde aynı sıkıntı varKontağa bağlı değilmi teyp?
Yok direk bağlı aküye eskiden kontağa bağlıydı iki türlüde aynı sıkıntı var
aküm yeni ama aracı sık kullanan biri değilim.. Sigorta var.. teyptede var extra.. başka bi akü takıpta denicem ama .. bun agerek klmadan araya bir devre çözümü bulabilirmiyim diye araştırıyorum.. 1-2sn lik 12v akım sağlayabilecek kondanstörlü bir devreVoltaj düştüğü için teyp kapanıp açılıyor. Muhtamelen akünüz eski, değiştirmenizi tavsiye ederim. Direkt bağlantıda sigortayı unutmadınız umarım. Kablonun da pek ince olmaması gerekiyor.
kalite bi kapasitör yeni aküyle aynı para .. bana mini bir kapasitör devresi olurmu diye araştırma yapıyorum anlık 1-2sn 12v akımYok kimisi direk bağladım deyip yanlış bağlıyorda o yüzden sordum.
Normalde kapanmaması lazım fakat arkadaşında dediği gibi akü zayıf galiba.
Yüksek faradlı kapasitör takılabilir ama buna değermi ?Karar sizin.
teyp demo modunda olsa bile kapanıp acılıyor .. voltaj yukarda yazdım marş esnasında 10-10,5 bekleme konumunda 11,8-12,1 arac calısırken 13,8-14 .. yola cıkıp geldıkten sonra gene aynı.. başka aküyle test edicem artık..Aracı çalıştırmadan önce teybin sesini kısın ki akımı fazla çektiği için daha da voltajı düşürmesin, akü yeni ise voltajına bakmanızı tavsiye ederim, araç çalışmazken 12 altına düşmemiş olması gerekiyor, çalışır durumda 13.8-14.4 arası olması gerekiyor. Aracı sabah ilk marştan 10 dakika sonra kapatıp teyp açıkken marş basın eğer yine teyp kapanıyorsa aracın aküsü şarj olmuyor olabilir.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?