Tabiki teşekkür ederim ilginize bu arada ; çalışma şu şekilde daha çok ağır düzeyde engelli çocuklarımızda kullanacağım onların eşleme, kavrama , örüntü becerilerini arttırma üzerine olacak. Öğretmenin önünde en az 4 adet nesne kartı olacak ( örnk. kare, üçgen,daire ,dikdörtgen ) aynı şekiller öğrenci üzerinde de olacak. öğretmen bu şekillerin altında yada hemen arkasında butonlar olacak . Öğretmen üçgen butona bastığında led yanacak ve öğrenciden de aynı nesneyi kendi önünde bulup basmasını isteyecek. Eğer öğrenci doğru nesnenin butonuna basarsa o ledde yanacak. ( burada öğrenci doğru butona basarsa öğretmenin önünde ki led de sönebilir ona karar veremedim işlevsellik açısından , tabi birde bu sistemi öğrencinin doğru kolay anlaması gerek. ) bu nesne kartları değiştirilebilecek örneğin geometrik şekiller , mevsimler, doğal afetler yada uzun kısa kavram nesne kartları gibi. ) basit ve sade şekilde nasıl bunu yapabilirim , bunu yaptıktan sonra bir ileri aşaması bord ekranına öğrencinin verdiği cevapların true false diye düşmesi , hatta eğer basit ve maliyetsiz birşeyse onuda yapabilirim. teşekkürler umarım anlatabildim.