bhs
Üye
- Katılım
- 1 Şub 2023
- Mesajlar
- 7
- Puanları
- 1
- Yaş
- 37
Herkese selamlar, son 4 aydır banyomdaki elektrikli cihazlar ve 8-10 kat yüksek gelen tüketim bedeli hakkında yorum ve önerilerinize ihtiyacım var.
Yaklaşık 7 yıldır aynı dairede ikamet ediyorum ve 3-4 ay önce apartman yönetiminin bina girişindeki Elektrik tesisatında yaptığı bi çalışma sonucu anlık kesinti yaşadık (işlemin ne olduğuna fikrim yok maalesef) akabinde termosifonumuz arıza verdi ve yenileme kararı aldım. Servis satın alma süreci vb derken neredeyse o ay hiç termosifon kullanmamış olmamıza rağmen elektrik faturam 1300 lira geldi(normal koşullarda 350-400 lira civarı ödüyordum). Sorunu eski cihaza bağlayarak gündelik hayatımıza döndüğümüzde takip eden aylarda faturalar 2300tl ve 2400tl olarak artış gösterdi. Dağıtıcıyı arayıp kayıp kaçak, endeks ölçüm, saat değişim gibi süreçlerin hepsini gerçekleştirdik fakat ne yazık ki sorun budaklanarak devam ediyor. Yeni termosifon minimuma ayarlı olmasına rağmen neredeyse sürekli devrede, 5 dakika duruyorsa 3 saat çalışıyor görünüyor. Bu arada önceki termosifonum da bozulmadan önce normalden daha sık devreye girip çıkıyordu. Tüm bu arıza sarmalı içerisinde 3 gün evvel çamaşır makinesi de aniden arızalanınca sorunun çamaşır makinesinin eski oluşuna bağlayarak onu da yeniledim. Son tahlilde dün servis kurulumu gerçekleştirip gittikten sonra sıfır olan makine de eskisiyle aynı tepkiyi verip bi anda durdu.. Henüz olayı özümseyememiştim ki 2 ay önce aldığım termosifonun su bağlantılarından sızdırmaya başladığını gördüm.
Bulunduğum bölgedeki elektrikçilerin tamamını dolaşarak derdimi anlatmaya çalışsamda hepsi tüketime bağlıdır ya deyip bi şekilde geçiştirerek kontrole bile gelmelediler. Mevcut duruma dair tecrübe, fikir ve çözüm önerilerinize ihtiyacım var. Şimdiden değerli yorumlarınız için teşekkür ederim
Yaklaşık 7 yıldır aynı dairede ikamet ediyorum ve 3-4 ay önce apartman yönetiminin bina girişindeki Elektrik tesisatında yaptığı bi çalışma sonucu anlık kesinti yaşadık (işlemin ne olduğuna fikrim yok maalesef) akabinde termosifonumuz arıza verdi ve yenileme kararı aldım. Servis satın alma süreci vb derken neredeyse o ay hiç termosifon kullanmamış olmamıza rağmen elektrik faturam 1300 lira geldi(normal koşullarda 350-400 lira civarı ödüyordum). Sorunu eski cihaza bağlayarak gündelik hayatımıza döndüğümüzde takip eden aylarda faturalar 2300tl ve 2400tl olarak artış gösterdi. Dağıtıcıyı arayıp kayıp kaçak, endeks ölçüm, saat değişim gibi süreçlerin hepsini gerçekleştirdik fakat ne yazık ki sorun budaklanarak devam ediyor. Yeni termosifon minimuma ayarlı olmasına rağmen neredeyse sürekli devrede, 5 dakika duruyorsa 3 saat çalışıyor görünüyor. Bu arada önceki termosifonum da bozulmadan önce normalden daha sık devreye girip çıkıyordu. Tüm bu arıza sarmalı içerisinde 3 gün evvel çamaşır makinesi de aniden arızalanınca sorunun çamaşır makinesinin eski oluşuna bağlayarak onu da yeniledim. Son tahlilde dün servis kurulumu gerçekleştirip gittikten sonra sıfır olan makine de eskisiyle aynı tepkiyi verip bi anda durdu.. Henüz olayı özümseyememiştim ki 2 ay önce aldığım termosifonun su bağlantılarından sızdırmaya başladığını gördüm.
Bulunduğum bölgedeki elektrikçilerin tamamını dolaşarak derdimi anlatmaya çalışsamda hepsi tüketime bağlıdır ya deyip bi şekilde geçiştirerek kontrole bile gelmelediler. Mevcut duruma dair tecrübe, fikir ve çözüm önerilerinize ihtiyacım var. Şimdiden değerli yorumlarınız için teşekkür ederim
Son düzenleme: