Ramazan Yılmaz
Üye
- Katılım
- 8 Şub 2020
- Mesajlar
- 28
- Puanları
- 1
- Yaş
- 30
Sağol ama 21-22 v degil 18 v ediyo toplam piller.Miltimetrenin kırmızı probunu 10A yazan yere takın.
Multimetreyi 10A konumuna getirip Amper ölçümü yapınız.
Pilleri tek tek bu yöntemle kaç Amper olduğunu basit bir şekilde öğrenebilirsiniz.
Yada şarj cihazı bağlı iken voltaj ölçümü yaptığınızda 21-22 volt görürseniz şarj olmuş demektir.
4.2
Miltimetrenin kırmızı probunu 10A yazan yere takın.
Multimetreyi 10A konumuna getirip Amper ölçümü yapınız.
Pilleri tek tek bu yöntemle kaç Amper olduğunu basit bir şekilde öğrenebilirsiniz.
Yada şarj cihazı bağlı iken voltaj ölçümü yaptığınızda 21-22 volt görürseniz şarj olmuş demektir.
[/QUOTE
Sağol ama 18.5 gibi bi voltaj yetersiz kalmasi saçma degilmi yani 2-3 volt pil azalinca matkap surekli böyle mi yapacak yani. Matkabi calistirsam yarım saatte 21den 18e iner zaten. Bu bms konusunda dogrumu aldim acaba diye suphede kalmistim dedim paralel baglanti yuzunden yüksek amperi görünce bms korumaya alıp gücü kesiyor sanmiştim. Paralellerin sayisini azaltmayida dusundum ama motor verimi düşecek bu seferde. Nasil yapacagim bu matkap işini ya of