BOBİNLERDEKİ YANMA SEBEPLERİ

Bu AKO 500 yada 501 kodlu maddeyi motora nasıl tatbik ediyoruz ?? Tam ve detaylı bir şekilde anlatabilir misiniz ??

Ayriyetten bu maddeyi nereden temin edebiliriz..??

Dezavantajı var mıdır ?? (Örn: demontajı zorlaştırabilir mi ??)

Çok soru sordum herhalde,
Bu konularda bana yardımcı olursanız çok sevinirim...
 

neme karşı yapabilecegin hiç bir şey ama sargıların arasına yerleştireceğin
ısıtma drencleri ile motorun içindeki nemi onleye bilirsiniz tabii elktrikçi bağlam asınıo becrebilirse kolay gelsin
 
peki uygulamadan sonra ne kadar ömrü var bilen varmı?
 
iletkenliği olmayan yalıtkanlığı çok mükemmel sprey ve yağ çeşitleri varki motor olsun kontaktör gibi bobinli malzemeler olsun su içinde sorunsuz çalışabiliyor
 
Topraklama hattı yetersiz kalıyorsa motorun yanmasına sebebiyet verirmi
 
-Yanma,toptan kavrulma şeklinde oluyorsa,aşırı yük ,düşük güç seçimi ve yetersiz korumadan,
- Noktasal patlama şeklinde ise,kalitesiz tel ,su girmesi,kötü bobinajdan,
- Santrifüj anahtarlı ise,anahtar arızasından,
- Bobinaj değiştirilmiş ise,yanlış bobinajdan,
yanıyor olabilir.
 
Çalıştığım kuruluşun limanında kullanılan vinç ve yükleme bant sisteminde,motorların nemden korunması için ilginç bir uygulama var.Motorlar durduğunda klemens uçlarından ikisine sürekli DC gerilim uygulanıyor.Bu gerilim sayesinde sargı belli bir sıcaklıkta kalarak rutubeti önlüyor...
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…