BOBİNLERDEKİ YANMA SEBEPLERİ

Bu AKO 500 yada 501 kodlu maddeyi motora nasıl tatbik ediyoruz ?? Tam ve detaylı bir şekilde anlatabilir misiniz ??

Ayriyetten bu maddeyi nereden temin edebiliriz..??

Dezavantajı var mıdır ?? (Örn: demontajı zorlaştırabilir mi ??)

Çok soru sordum herhalde, :)
Bu konularda bana yardımcı olursanız çok sevinirim...
 
Otomatik sigorta bulunduğu devreyi yüksek akım ve kısa devre akımlarından koruyan bir anahtarlama elamanıdır.
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
ÜRETTİĞİMİZZ MOTORLARIN BAZILARINDA BOBİNLERİ YANYOR. İZALASYON Vernik işini yapıyoruz ancak arada yanarak geliyor. özellikle nemli bölgelerden. bu nemi nasıl engelleyebiliriz. nemi emecek maddeler varmı nasıl verim alırım bu malzemelerden. yardımcı olursanız sevinirim.

neme karşı yapabilecegin hiç bir şey ama sargıların arasına yerleştireceğin
ısıtma drencleri ile motorun içindeki nemi onleye bilirsiniz tabii elktrikçi bağlam asınıo becrebilirse kolay gelsin:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
peki uygulamadan sonra ne kadar ömrü var bilen varmı?
 
iletkenliği olmayan yalıtkanlığı çok mükemmel sprey ve yağ çeşitleri varki motor olsun kontaktör gibi bobinli malzemeler olsun su içinde sorunsuz çalışabiliyor
 
Topraklama hattı yetersiz kalıyorsa motorun yanmasına sebebiyet verirmi
 
Topraklama hattı yetersiz kalıyorsa motorun yanmasına sebebiyet verirmi
2 ps 2800D/D gaz alma emişli motor kullanıyoruz motor sürekli yanmakta bunun sebebini aramaktayız yardimci olırmusunuz tşkr kolay gelsin
 
-Yanma,toptan kavrulma şeklinde oluyorsa,aşırı yük ,düşük güç seçimi ve yetersiz korumadan,
- Noktasal patlama şeklinde ise,kalitesiz tel ,su girmesi,kötü bobinajdan,
- Santrifüj anahtarlı ise,anahtar arızasından,
- Bobinaj değiştirilmiş ise,yanlış bobinajdan,
yanıyor olabilir.
 
Çalıştığım kuruluşun limanında kullanılan vinç ve yükleme bant sisteminde,motorların nemden korunması için ilginç bir uygulama var.Motorlar durduğunda klemens uçlarından ikisine sürekli DC gerilim uygulanıyor.Bu gerilim sayesinde sargı belli bir sıcaklıkta kalarak rutubeti önlüyor...
 

Forum istatistikleri

Konular
129,329
Mesajlar
925,395
Kullanıcılar
451,787
Son üye
benkerem1976

Yeni konular

Geri
Üst