BOBİNLERDEKİ YANMA SEBEPLERİ

Bu AKO 500 yada 501 kodlu maddeyi motora nasıl tatbik ediyoruz ?? Tam ve detaylı bir şekilde anlatabilir misiniz ??

Ayriyetten bu maddeyi nereden temin edebiliriz..??

Dezavantajı var mıdır ?? (Örn: demontajı zorlaştırabilir mi ??)

Çok soru sordum herhalde, :)
Bu konularda bana yardımcı olursanız çok sevinirim...
 
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
ÜRETTİĞİMİZZ MOTORLARIN BAZILARINDA BOBİNLERİ YANYOR. İZALASYON Vernik işini yapıyoruz ancak arada yanarak geliyor. özellikle nemli bölgelerden. bu nemi nasıl engelleyebiliriz. nemi emecek maddeler varmı nasıl verim alırım bu malzemelerden. yardımcı olursanız sevinirim.

neme karşı yapabilecegin hiç bir şey ama sargıların arasına yerleştireceğin
ısıtma drencleri ile motorun içindeki nemi onleye bilirsiniz tabii elktrikçi bağlam asınıo becrebilirse kolay gelsin:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
peki uygulamadan sonra ne kadar ömrü var bilen varmı?
 
iletkenliği olmayan yalıtkanlığı çok mükemmel sprey ve yağ çeşitleri varki motor olsun kontaktör gibi bobinli malzemeler olsun su içinde sorunsuz çalışabiliyor
 
Topraklama hattı yetersiz kalıyorsa motorun yanmasına sebebiyet verirmi
 
Topraklama hattı yetersiz kalıyorsa motorun yanmasına sebebiyet verirmi
2 ps 2800D/D gaz alma emişli motor kullanıyoruz motor sürekli yanmakta bunun sebebini aramaktayız yardimci olırmusunuz tşkr kolay gelsin
 
-Yanma,toptan kavrulma şeklinde oluyorsa,aşırı yük ,düşük güç seçimi ve yetersiz korumadan,
- Noktasal patlama şeklinde ise,kalitesiz tel ,su girmesi,kötü bobinajdan,
- Santrifüj anahtarlı ise,anahtar arızasından,
- Bobinaj değiştirilmiş ise,yanlış bobinajdan,
yanıyor olabilir.
 
Çalıştığım kuruluşun limanında kullanılan vinç ve yükleme bant sisteminde,motorların nemden korunması için ilginç bir uygulama var.Motorlar durduğunda klemens uçlarından ikisine sürekli DC gerilim uygulanıyor.Bu gerilim sayesinde sargı belli bir sıcaklıkta kalarak rutubeti önlüyor...
 

Forum istatistikleri

Konular
128,826
Mesajlar
920,804
Kullanıcılar
450,915
Son üye
snapthreads

Yeni konular

Geri
Üst