brülör

arkadaşım
1-110 120 derece fazla çünkü yakıt kaynama yaparsa buhar dengesiz yanma yaptırabilir.90 derece normaldir.
2-baca dan eger sistem yeterli oksijen alamıyor ise belli bir süre sonra yanma odasındaki oksijen tükenince arızaya geçer .

iyi çalışmalar bunları yabana atma ....
 
Fabrikada çalışırken çok sık başıma gelirdi brulör arızası.Seninkinin sebebini bilemeyeceğim ancak benimki yakıt tankından gelen fuil-oil in kirli olması sebebiyle brulöre gelirken bulunan iki adet filtreyi tıkamasıydı.
Dolayısıyla yakıtın brulöre gelişinde akma gücü denen birşey olmuyor ve brulör çalışıp birkaç dakikaya arızaya geçiyordu. Halbuki brulöre yakıt geliyor mu diye bakıldığında yakıt geliyor gibi gözükürdü.Süzgeçler temizlenip yıkandıktan sonra herşey yoluna giriyordu. Sorun bizde değil deyip giden brulör servislerinden sonra artık ilk baktığım şey yakıtın süzgeçleri olmuştu.
 
yorum yapan arkadaşlar sağolun yardımlarınız içi. bir şey daha sorayım. ben 3.4 4. 4.5 nolu meme kullanıyorum meme numarasını neye göre belirleniz kazanın hacmine göremi yakıta göremi yakıt 4 numara
 
arkadaşım
Meme numarasını bilmem ama sanırım sorunun valf yada yakıt pomapasında. Brulörun ağzında fuil-oil tam dağılma yapmıyorsa yanma bozuk olur bir süre sonra kesilme yaptığından arızaya geçer.
 
sayın soycul

bizdeki brulorlerde sıemens marka beyin tabir edilen cihaz var (panosunda), genelde onu değiştiriyoruz, ya beyinde ya da fotoselde çıkıyor sorun.
 
Meme seçimi kazanın kapasitesi ile ilğilidir.Yanma zamanında bacadan beyaz duman çıkıyorsa hava fazladır buda alevi kopartır birde buna bak.Siyah duman çıkıyorsa yakıt soguktur bundada sönme olabilir.Fotoselde sorun yok ise ,sorun yazıldığı gibi yakıt pompasındadır. Kolay gelsin
 
Arkadaşım, eğer doğru okuduysam, pompa basıncı 2-3 bar bdemişsiniz. Pompa basıncı; 20 bar cıvarında olmalı, belkı yanlış yazıldı. 2-3 barda zaten yanmaz. Brülörün yanma esnasında, fotosele el feneri ile veya başka ışık kaynağından ışık tutunuz, sönmezse,içerden alev görmüyordemektir. Ayrıca, pompa dönüş borusu titreme yapıyorsa, yakıt devresınde hava var demekdır. Işık ttuduğunuz halde, sönüyorsa, fotosel, kablo ve en son beyınde arayın. gerekırse fotoselı beynın soketlerıne dırek bağlayarak deneme yapın, aradaki kablonun sağlamlığından emin olunuz.
 
sayın soycul
sorunu bulamadıysanız hava ayarını tekrar yapmanızı öneririm hava-yakıt ayarının iyi olup olmadığını bacadan anlayabilirsiniz.ayar tam yapılmışsa bacadan çıkan duman şeffaf olacaktır ve göremeyeceksiniz.eğer hava fazla ise beyaz renkli (bulut gibi) bi duman atacaktır.yok eğer yakıt fazla ise siyah bir duman göreceksiniz.
umarım sorunu çözersiniz kolay gelsin
 
Selenoid valfine baktınız mı ? Yakıt filtrelei temiz mi ? Yakıt ön ısıtıcısı yeterşnce ısınıyor mU ? Genelde 3 fazla beslenen ısıtıcılar vardır, sağlam mı ? Ykıt ön ısıtıcısının üzerinde mercimek şeklinde termosat vardır aşırı ısınmalarda bunlar atar ğzrinden kurmanız gerekmektedir.Kolay gelsin fuel-oil brilerin ekipmanları çoktur ve sorunları bitmez, periyodik olarak bakımlarını yapmanız gerekmektedir.
 
ateşleme trafosunun elektrotlarını kontrol et.atesleşyince ilk anda harlı ise elektrotların konumunu bozabilir çok iyi ince ayarlamak gerekiyi , yoğusa fuel oilin ısısını bıraz daha artır. memeler çok buyuk bende 2 tane (750 bin ve 1 milyon kalorilik kazanlar) vardı.bu nalet boyle 4 numara kullanıyosunuz ama ateşlemesi çok zor yinede.memeleri 2.5 kullanıyordum.ayrıca fan klepesi çalışıyor mu? herşey normal diyosun ama yanıp sönüyorsa hava emişini ilk başta biraz artır.yarım saat alışsın ondan sonra devam eder.
 

Forum istatistikleri

Konular
130,069
Mesajlar
932,771
Kullanıcılar
453,065
Son üye
jros

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst