BT30 spindle projesi

Biraz daha acarsak labirentteki 2 parca birbirine geciyor ama temas etmiyor. Bu yuzden 2 parca arasinda 0.1mm bosluk var.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
 
Şu iki sembolün ne anlama geldiğini bilen var mı? "R" ve "o" harfleri kazınmış. Muhtemelen dizilimle ilgili ama bilgi bulamadım.
IMG_20160215_233824.jpg


IMG_20160216_000439.jpg
 
R nin (aslında 2 sinin de) anlamını bilmem, karşılıklı "o" lar bence sıfır ürün anlamında hiç takılıp sökülmediğine dair gösterge niyetinde, fabrikada hizalanıp paketleniyor, farklı bir durum olduğunu düşünmüyorum sonuçta çember daire ... nasıl çevirirsen, değişmez!

Benzer durum araç galerilerinde var lastik ve jant üzerinde karşılıklı fosfor renkli etiket.
Temsili resim :).
123.Jpeg
 
Tam tersiymiş. "o"lar zıt tarafa bakacak şekilde birleştirilmeliymiş.
 
dıştaki O kısmı bir tarafa bakarken başka bir rulman üstüne takarken gene dıştaki O ötekinin zıt tarafına bakacak böylelikle runout minimize olacak doğru mu ?
 
Yani diyor ki, rulmandaki run-out'un en fazla olduğu noktalar "o" ile belirtilmiştir. Bu noktalara göre rulmanı hizalarsanız dış yuvadaki ve mildeki run-out'u en aza indirebilirsiniz. Dış yuvada run-out'un en az olduğu noktayı bulup dış yüzükteki "o" işaretine göre hizalayın. Aynı şekilde mildeki run-out'un en az olduğu noktayı bulup iç yüzüğü hizalayın. Run-out en aza indirgenmiş olur.
 
Bu arada bu olay bütün angular contact rulmanlarda varmış. Özellikle SKF ve NSK gibi iyi markalarda. Ben daha önce hep ucuz Çin rulmanları kullandığım için hiç rastlamamıştım. Onlarda yok böyle bir olay.
 
Bu arada motora şu şekilde bir flanş ve su soğutması eklemeye karar verdim:
 

Forum istatistikleri

Konular
128,843
Mesajlar
920,921
Kullanıcılar
450,940
Son üye
ranakaraca05

Yeni konular

Geri
Üst