Sağına soluna bakma , resimlere göre üzerinde bir kaç motor var para ederse onlar eder gerisi hikaye.
Encoder miş sürücüymüş filan , Elektronik zaten ve ölü , istiyorsa söküp alsın...
Böyle belirt.
Hurda metal fiyatına verirse al.
O tabla sağlamdır eğri olsa ne yazar cam kesimi için sorun değil.
Köprü ve elması bastıran aksamlar olsun yeter.
Hava sistemleri valfleri filan , az çok anlayan elden geçirse olur bozuksa da yenileri çok para değil.
Hele birde vakum tarafı sağlamsa ...
Kremayer leri var gözüküyor servo motor ve sürücülerle ve bir laptop ile veya benzeri iş olur.
Hele birde kızakları ( araba ) sağlamsa keyfin gıcır.
Yağmurda ne olmuştur bilinmez ama olsun yağlarsın denersin. olmadı yeni araba ray çok tutmaz.
Fakaattt bir şekilde elinizin ayağınızın becerikli olması şart.
Videodan görünen çalışkan kimselere benziyorsunuz neden olmasın.
Alır koyarsınız bir yere bolca resim birde eskiden başlarsınız atlamadan forumu bir kere hatmedersiniz , işinize yaracak konuları neresinde bulacağınızı öğrenirsiniz hem kültürünüz artar , hem eninde sonunda kesim için program öğreneceksiniz .
Hatta ilerde programa gerek yok kodları kendiniz yazıverirsiniz. ...derken olur gider.
Üfff paralar gelince önce destelersiniz sonrada paylaşma kavgası yapar sonunda makineleri paylaşır dağılır gidersiniz , el kızları girdimiydi işin içerisine makine yeni olsa ne yazar eski olsa ne yazar.
Özet azimli insanlar eninde sonunda başarır.
Ah be güzel kardeşim aynı makinayla lamine camı çok kolay kesebilirsin, "camcılar" şöyle yapıyor; laminenin üst kısmını makinayla kestikten sonra camı ters çevirip G kodların ayna simetresini aldıktan sonra camın arka tarafını makinanla tekrar keseceksin, daha sonra elle camın alt üst kırma işlemini yapacaksın, aradaki folyoyu yok etmek için ispirtoyu kırılan kesime döküp çakmakla yaktıktan sonra iki camı birbirinden ayıracaksın, cahillik "bilmediğini bilmemektir doğdurur kardeşim benim...sanki ısıcam sinerji konfor istedik makine calışsın demek orjinal hali nasıl sa oyle çalışsın demek.makineye bak bakalım lamine cam için mi üretilmiş. ve cahillik "bilmediğini bilmemektir."
bunları bende biliyorum bunları niye anlatıyorsun ben onu anlamıyorum. ortamda boyle bi konu yok tek amaç ile konu actım bu makineyi üretildigi amaç ile çalıstırmak. lamine cam stoklarımızda tutmuyoruz. elimizde parca var onlarda bir nevi çöp lamine cam sipariş üzerine getiriyoruz kesilmiş halde. low-e camlara gelince trakyacam ın yetkili satıcısı veya üretici değiliz.o yüzden buna da gerek yok.masa sistemi ile rodaj da yapılmıyor. ki lazim değil uzun lafın kısası düz cam kessin yeter.Ah be güzel kardeşim aynı makinayla lamine camı çok kolay kesebilirsin, "camcılar" şöyle yapıyor; laminenin üst kısmını makinayla kestikten sonra camı ters çevirip G kodların ayna simetresini aldıktan sonra camın arka tarafını makinanla tekrar keseceksin, daha sonra elle camın alt üst kırma işlemini yapacaksın, aradaki folyoyu yok etmek için ispirtoyu kırılan kesime döküp çakmakla yaktıktan sonra iki camı birbirinden ayıracaksın, cahillik "bilmediğini bilmemektir doğdurur kardeşim benim...
bunları bende biliyorum bunları niye anlatıyorsun ben onu anlamıyorum. ortamda boyle bi konu yok tek amaç ile konu actım bu makineyi üretildigi amaç ile çalıstırmak.
heh bir soru gördüm hemen cevap vereyimİşte çalıştırmak demek bu demek oluyor, düz cam kesilmesi için ne yapılması nelere dikkat edilmesi lazım bunları programı yazan kişiye anlatabilecek misin? Sadece elmasın cam üzerinde ilerlemesi yeterli mi, cam kalınlığı değiştiği zaman, kesme basınç değişmesi gerek miyor mu, radüslere girince basınç hız değişmeyecek mi?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?