Dc bobin devresi

Trifaze kontaktörün kontaklarından + beslemeyi seri dolaştıracaksınız.
 
İyi bir topraklama değeri sıfıra ohm'a yakın olan değerdir. Fakat her işte olduğu topraklamadada maliyetler önemli, onun için iyi bir topraklama değeri izin verilen değerler içinde olandır.
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
Merhabalar
Elimde fren bobini bulunmaktadır fakat üzernde çalışma voltajı yazmamaktadır
Çalışma voltajı nasıl bulabilirim
Bilginiz için teşekkürler şimdiden
 
ters paralel diyot problemi çözer,fakat frende bir gecikmeye sebep olur,bunun mahzuru yoksa kullanılabilir.
 
kbpc3510 diyot rectifier diyottur ve yavaştır. yüksek amperli recovery time 50 ns den küçük yüksek voltajlı fast diyot kullanın.
Eğer diyot hızlı değilse ilk mikrosn içinde oluşan ters gerilim 1000 voltun üzerine çıkacağı için diyot bozulur.
https://www.ozdisan.com/power-semiconductors/diode-diode-modules-rectifiers/diode-fast/DSEI20-12A
 
Kontaktörün kontakları neden seri bağlanır acaba ben daha çok paralel yapıp fren akımı nı iki kontağa dağıtırım bilgi verirseniz sevinirim
 
Peki fren diyotunun ac kısmı yardımcı kontaktan geçirilse ne fark olur
 
Üstad selamlar Ters paralel diyot baglayalım demişsiniz. Fren bobini Brake control unit üzerinden enerjileniyor. LL-3015sa model input 220v ac output 90v DC . Brake control unıt girişi 440/220-110-19 V trafo üzerinden besleniyor. 220 V Brake control unıt için kullanılıyor. Kontaktorler 110 V ac.Fren kontrol unıtesi üzerinde sade 1 adet kontak var jumper atılırsa surekli DC cıkış veriyor. Fakat kontaktorler uzerinden kontaklayınca ark olusuyor ve trafonun 110 volt cıkısındada gerilim düşmesine sebep oluyor. Kontaktorler yetersiz bobin gerilimi nedeniyle cekip bırakıyor. Fren bobini 90 v DC fren kontrol unıtesinden çıkan 187 v DC. Aynı şekilde sizin dediğiniz gibi fren bobin uclarına Diyot atarsam ark yapması kesilir ve uzun ömürlü olurmu?
 

Ekli dosyalar

  • IMG-20210530-WA0002.jpg
    291.1 KB · Görüntüleme: 11
  • IMG_20210601_232706.jpg
    261.2 KB · Görüntüleme: 11

fren diyotunun AC beslemesi ve tetikleme kontakları 7,5KW bi kontaktör üzerinden verirseniz size uzun bi süre sıkıntı çıkarmayacağı kanaatindeyim.
 
fren diyotunun AC beslemesi ve tetikleme kontakları 7,5KW bi kontaktör üzerinden verirseniz size uzun bi süre sıkıntı çıkarmayacağı kanaatindeyim.
Fren unıtesinin tetiklemesi kontaktör üzerinden ac 220 v besleme gerilimi direk trafo cıkısından. Yani siz diyorsunuz ki fren unitesi girişinde sürekli ac 22 v olmasın onuda kontaktor uzerinden geçirin. Fakkat yine aynı durum yaşanacak kontaktör çekince aynı anda hem 220 v besleme saglanacak hemde fren unitesi tetiklenecek bu sefer yine fren unitesi cıkışında bi problem oldugu için trafoda gerilim düşümüne ve kayıplara sebep olacak. Ünite recine içine baskı oldugu için devre elemanlarını açıp bakamıyorum. Yeni fren unitesi kullanacağım fakat aynı sorunu kısa vadede yaşamak istemiyorum. Bundan dolayı soruyorum tesekkurler.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…