kocamanusta
Profesyonel Üye
- Katılım
- 14 Nis 2009
- Mesajlar
- 2,998
- Puanları
- 1,231
Fren unıtesinin tetiklemesi kontaktör üzerinden ac 220 v besleme gerilimi direk trafo cıkısından. Yani siz diyorsunuz ki fren unitesi girişinde sürekli ac 22 v olmasın onuda kontaktor uzerinden geçirin. Fakkat yine aynı durum yaşanacak kontaktör çekince aynı anda hem 220 v besleme saglanacak hemde fren unitesi tetiklenecek bu sefer yine fren unitesi cıkışında bi problem oldugu için trafoda gerilim düşümüne ve kayıplara sebep olacak. Ünite recine içine baskı oldugu için devre elemanlarını açıp bakamıyorum. Yeni fren unitesi kullanacağım fakat aynı sorunu kısa vadede yaşamak istemiyorum. Bundan dolayı soruyorum tesekkurler.
Arklanma ile gerilim dusumunu ayrı ayrı değerlendirelim. Uc faz gerilimini projede 440V, sekonder gerilimleri ise 220/110 ve 15V gorunuyor. Reelde avometre ile bu ölçümleri alabiliyor musunuz?