Devamlı çalışan ARÇELİK NO FROST



sevgili arkadaşım eger üst bolüm -24 alt bölümde +8 derece ise
ve ürün içi besin dolu ise kapılarını sık sık açmış isen ürünün otamatiğe gecmesi 24 saati bulabilir...
içini boşaltıp 24 saat kadar çalıştırdığında eger otamatiğe gecmiyorsa
gecmeme nedenlerini araştırmalısın...
termostat değiştirme işlemi basittir modelini tam olarak belirtirsen yardımcı olmaya çalışırım
saygılar
 

Demiray usta dolapla ilgili bir döküman vs yok üzerindede sadece buzluk kısmında NO FROST yazmakta 1995 yılında almıştım
 
şemadan ve dolabın arka kımından anladığım üzere dolap 5020 nf modeli
eger termostat arızalı ise
o model dolapların termostatı üst panoda sağ köşede bulunuyor kılcal borusu da bir hayli uzun
ancak yetkili servisten orjinal bir termostat takman durumunda sağlıklı çalışır piyasadan alacağın hiç bir termostat uyum sağlamayacaktır..
saygılar
 
Dolap kapak contaları kuruduysa içerisine hava alıyordur buda sureklı çalışmasına sebep oluyordur
 

Teşekkür ederim arkadaşım dediğin gibi en sağlıklısı servis çağırmak yorum yapan tüm arkadaşlarımada ayrıca teşekkür ediyorum Servisin teşhisini bilgi amaclı burada yayınlayacağım
 
Arkadaşlar nette rastladım Arçelik 5020 Nf dolapları gürültülü çalışması ve diğer modellerinden 2 kat daha fazla Elektrik harcadığı için geri çağırdığına rastladım aranızda bunun la ilgili bilgisi olan varmı
 

bahsettiğiniz olay bir geri çağırma değil sahadaki ürünün revize edilmesi idi...
bir dönemki üretimde üst dondurucu gövde plastiğinde uzun süreli kullanımdan sonra çatlamalar ortaya çıkmaya başladı. ürünün çalışmasına performansına olumsuz bir etkisi olmamasına rağmen üretici firma sahada rastladığı bu tür ürünleri tüketicinin şikayeti olmaksızın ürünün gövdesini değiştirerek olması gereken üretici sorumluluğu gösterdi..
konu bundan ibarettir...
saygılar
 

Saygı benden demiray Usta açıklama için teşekkür ederim, Benim dolapta öyle bir problem yok, bu demek oluyorki buzdolabımın son nefesine kadar beraberiz
 
Saygı benden demiray Usta açıklama için teşekkür ederim, Benim dolapta öyle bir problem yok, bu demek oluyorki buzdolabımın son nefesine kadar beraberiz

üzgünüm ama bu bahsettiğim olay gerçekleşse bile artık üretici firma 10 senelik yedekparça bulundurma zorunluluğu olmadığı yönündeki kanun maddesi uyarınca bu tip sorunlarda çözüme gitmiyor hatta 10 senesi gecmiş ürünlerde yedek parça temini yapılmadığı için sorunu çözüme kavuşturmayıp yeni ürün öneriyor.
 
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…