Dizel araclar için

Havayı olması daha muhtemel diye düşünüyorum ; bir atmasyon tahminle rölanti valfinin motora verdiği havayı da keserek ateşlemeyi hepten durduruyor olabilir.Yakıtı kesmesi motora hava da yaptırabilir keza.


Aynen havayı keser.Eski dizellerde mazotun hava yapma işi sakattır.Bi hava yaptımı baya uğraştırır.Ayrıca babam şöfördü.
 
Benim araçta pek serilik yok turbosu hava yapmiş olabilirmi
 
Bende hundai getz vardi 1.5 dizel araba kalkişta bmw ye kafa tutuyordu seri bir arçti renaul clio 1.5 alize aldim turbo varmi yokmu belli deği
 
Turbo borusu patlamıştır,turbo yaprakları dolmuştur turbo yeterli basıncı sağlayamıyordur,
Yada arabada enjektörler işemeye başlamıştır gibi çeşitli sebebleri olabilir.
 
Son düzenleme:
Eskisi, yenisi, ağır yakıtlısı, ince yakıtlısı ağır devirlisi, yüksek devirlisi, tüm dizeller yakıt pompasından silindirlere giden yakıtın kesilmesiyle stop eder. Tüm devri kontrolü de yakıtı kontrol ederek olur. Hava kelebeğine ihtiyaç duymaz. Bu yakıtın kesilmesiyle, yakıt sistemi hava yapmaz. Çünkü depodan gelen yakıt kesilmiyor. Eğer hava girişini keserek yapmaya kalkışırsanız, yakıt yeterli yanacak havayı bulamayacağı için karbonlaşma yapar. Bu da ilerde büyük sıkıntı yapar. Sadece detroit diesel jeneratörde hava kapağı gördüm. O da acil durumlarda motoru boğarak stop ettirmek içindi.
 
Konu baya daģildi arkadaslar herkeze tsk ederim siz sohbet etmek isterseniz edin ben okuyorum guzel paylasimlar yapn arkdaslar var
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…