Dizel araclar için

Bencede mantıklı gelen yakıtı kesmek. Mekanik bir fren sistemi hiçbir dizelde görmedim. Eski su pompaları vardı manual kolla çalıştırılan ve yanında küçük bir musluk vardı ona bastığınızda motor dururdu.

Benim bildiğim yakıt kesiliyor ve motor duruyor. Hava kesildiğinde motor hala dönmeye devam ettiği için piston gömlek arasına yani içeriye yakıt göndermeye devam edecektir. Bir sonraki çalışmada fazla yakıt aşırı bir itme yaratabilir yada yakıt boğulmasına neden olabilir.

Şahsi fikrim yoksa konuya vakıf olup bu işi biliyorum demiyorum.
 
Bencede mantıklı gelen yakıtı kesmek. Mekanik bir fren sistemi hiçbir dizelde görmedim. Eski su pompaları vardı manual kolla çalıştırılan ve yanında küçük bir musluk vardı ona bastığınızda motor dururdu.

Benim bildiğim yakıt kesiliyor ve motor duruyor. Hava kesildiğinde motor hala dönmeye devam ettiği için piston gömlek arasına yani içeriye yakıt göndermeye devam edecektir. Bir sonraki çalışmada fazla yakıt aşırı bir itme yaratabilir yada yakıt boğulmasına neden olabilir.

Şahsi fikrim yoksa konuya vakıf olup bu işi biliyorum demiyorum.
@binbaşı üstad olsaydı şimdi iki sayfa açıklama yapardı :)
 
benzinli ve dizel motorda kontak kapatıldığında elektriksel ve mekaniksel fren olur ve sistem durur
yakıt keser hava keser diye bir durum yok yani
 
selamlar

piyasada turbo timer denilen 100 tl civarında ürünler var. kontak girişine bağlıyorsunuz istediğiniz süre sonunda aracı stop eder.

içinde şeması çıkıyor kolaydır bağlantısı

ya da 12 volt zaman rölesi ile kendiniz de yapabilirsiniz
Sanirim bahsetigim sey bu bakyim basitse kendim yaparim
 
Benim dediğim 10 tl geçmez :).
 

Forum istatistikleri

Konular
129,876
Mesajlar
930,957
Kullanıcılar
452,744
Son üye
ProCan

Yeni konular

Geri
Üst