byzoom
Üye
- Katılım
- 3 Eyl 2020
- Mesajlar
- 11
- Puanları
- 1
- Yaş
- 35
Merhaba,
Modemim arızalandı ve garanti kapsamında servise gönderdim. Cihaz dsl portundan yüksek voltaj yemiş ve ana kartı yakmış. Bu şekilde rapor tutulup garanti kapsamı dışında bırakılmış.
Bende konuyu türk.net üzerinden türk telekoma ilettim ve modemin kullanıcı sorumluluğun da olduğunu belirterek zararı karşılamayı reddettiler.
Madem modemi yakacak kadar bu hattan yüksek voltaj geliyor ve önlem almıyorlarsa bende aynı şekilde santrala yüksek voltaj gönderirim ve zararı karsilamam. Var mı böyle bir dünya?
Modemim arızalandı ve garanti kapsamında servise gönderdim. Cihaz dsl portundan yüksek voltaj yemiş ve ana kartı yakmış. Bu şekilde rapor tutulup garanti kapsamı dışında bırakılmış.
Bende konuyu türk.net üzerinden türk telekoma ilettim ve modemin kullanıcı sorumluluğun da olduğunu belirterek zararı karşılamayı reddettiler.
Madem modemi yakacak kadar bu hattan yüksek voltaj geliyor ve önlem almıyorlarsa bende aynı şekilde santrala yüksek voltaj gönderirim ve zararı karsilamam. Var mı böyle bir dünya?