Hayırlı, mutlu yıllar diliyorum.
2024 gıder ayak, telaş ve üzüntü ile gitti. 2025 ilk günüde , teselli verdi .
Aralık ayının son günlerinde, telefonumda 2-3 mesaj vardı. Şu siteye kaydoldunuz, şuraya üye olsunuz, ağaıdaki linke tıklayın, aktıve edin, mealınde mesajlar vardı.
Hemen, telefon operatörünü aradım, sordum. Karşımdaki müşteri temsilcisine durumu anllatımi mesajları oludum. Baktı, etti. " bızden sizwe bu mealde mesaj yok, kaale almayın" dedı. Bende mesajları sildim. 3 gün sonra, telefon faturamın kesılme gününü geçmişdi.Normalde, hemen bilgi gelirdi. Bakdım, 1000 tşş fark/artış var. Yıne operatörü aradım. Anlattım , falan yere, filan yere üye olmussunuz, bu paralar oradan gelıyor dendi. Ben, h,ç bir yere uye olmadım, bilgim yok dedımsede, elin mahkım oıpülmüşsün, ödiyeceksin dendi. Bir kaç kez daha aradımsada, sonuç ve cevap aynı. Bende, emekliyim beni icraya veremezsiniz, bu 1000 tl yi ödemiyeceğim dedımi durdum.
Dün, "şikayetim var" sitesinde konuyu bir kez daha anlattım. Bu gün öğleyin, bankamdan otomatik ödeme talimatımıu iptal ettim. Niyetim ödememek ve operatör değişmekdi. Az sonra, adı geçen operatörden aradılar. Önce, müşteri memnuyeti açısından, bu faturayı ödeyin, gelecek faturadan düşelim dedi. Bende emekliyim, bu ayki doğalgazı nasıl ödeyeceğimi düşünüyorum diye kabul etmedim. Yeni fatura kesin, ödiyeyeim, dedim..
Sonucda, her teklife hayır dedim. Ve, bana 750 tl ödeme yapacaklarını söyleyıp, ıban no.mu aldılar. Yarın hesabım yatarmış.
Demek istediğim, bu operatörler böyle dolandırıcılğa nasıl aracılık edıyorlar. GUya ilgimiz yok diyorlar. Mesajlar, onların numarasından gelıyor, parayı tahsil ediyorlar. Ama, onlarla ilgisi yok. Haksızlık karşısında susmıyalım.
2024 gıder ayak, telaş ve üzüntü ile gitti. 2025 ilk günüde , teselli verdi .
Aralık ayının son günlerinde, telefonumda 2-3 mesaj vardı. Şu siteye kaydoldunuz, şuraya üye olsunuz, ağaıdaki linke tıklayın, aktıve edin, mealınde mesajlar vardı.
Hemen, telefon operatörünü aradım, sordum. Karşımdaki müşteri temsilcisine durumu anllatımi mesajları oludum. Baktı, etti. " bızden sizwe bu mealde mesaj yok, kaale almayın" dedı. Bende mesajları sildim. 3 gün sonra, telefon faturamın kesılme gününü geçmişdi.Normalde, hemen bilgi gelirdi. Bakdım, 1000 tşş fark/artış var. Yıne operatörü aradım. Anlattım , falan yere, filan yere üye olmussunuz, bu paralar oradan gelıyor dendi. Ben, h,ç bir yere uye olmadım, bilgim yok dedımsede, elin mahkım oıpülmüşsün, ödiyeceksin dendi. Bir kaç kez daha aradımsada, sonuç ve cevap aynı. Bende, emekliyim beni icraya veremezsiniz, bu 1000 tl yi ödemiyeceğim dedımi durdum.
Dün, "şikayetim var" sitesinde konuyu bir kez daha anlattım. Bu gün öğleyin, bankamdan otomatik ödeme talimatımıu iptal ettim. Niyetim ödememek ve operatör değişmekdi. Az sonra, adı geçen operatörden aradılar. Önce, müşteri memnuyeti açısından, bu faturayı ödeyin, gelecek faturadan düşelim dedi. Bende emekliyim, bu ayki doğalgazı nasıl ödeyeceğimi düşünüyorum diye kabul etmedim. Yeni fatura kesin, ödiyeyeim, dedim..
Sonucda, her teklife hayır dedim. Ve, bana 750 tl ödeme yapacaklarını söyleyıp, ıban no.mu aldılar. Yarın hesabım yatarmış.
Demek istediğim, bu operatörler böyle dolandırıcılğa nasıl aracılık edıyorlar. GUya ilgimiz yok diyorlar. Mesajlar, onların numarasından gelıyor, parayı tahsil ediyorlar. Ama, onlarla ilgisi yok. Haksızlık karşısında susmıyalım.