enerji firması hatası varsa da kendi kendini denetlemiş gibi oluyor o zaman
Bildiğim kadar anlatayım .
Benim bildiğim enerji dağıtım firmasına bildirim yapmanız .
O an itibariyle enerjide ( elektriklerde ) sorun var kayıt açtırmanız .
İleri durumda kanıt teşkil etmesi için .
Sonra komşularınızda durum ?
En önemli kısım :
Örneğin Televizyon ve buzdolabı bozuldu .
Tamiri için yetkilisi servisi çağırdınız .
Yetkili servisin tutulan zabtının önemi .
Diyelim zabıt tutuldu .
Evrak resmi numaralı servis kimliği , imzalar ? kaç kişi bilmiyorum , kaşesi , tarih saat ? vs gibi .
Anı voltaj yükselmesi ve düşmesinden olmuştur yazarsa hiç bir hak talep edemessiniz .
Zabıt yazılma
Önce arızanını mekanını voltaj ölçümleri yapılacak .
Sonra değiştirilen tüm parçaların isimleri yazılacak .
Servisler kart takar . Tam burayı bilmiyorum .
Elektronik kısım ustası bilir ( örneğin varistör diyot bozulmuş kararmış yanmış gibi vs gibi ) arıza nedenini ?
Servis bu zabıtta kod no : 2 adet varistör 1 adet diyor 1 adet siğorta vs gibi zabıttta yazması gerekir .
Değişen parça kullanıcıya iadesi . ( enerji şirketi isteyebilir bilmiyorum )
Bu kartın çeşitli fotolar çekilecek .
Birde siğortalı olanlarda da sorun olabiliyormuş .
Siğorta şirketi senin ürün eski gibi tam bilmiyorum tazminatı karşılamıyormuş .
Sizin anlayacağınız tam bir bilği yok .
Bizlerde yaşamadığımız için ne yapacağımızı bilmiyoruz .
Sonuç : tesisatımızı kendimizi sağlama almak gerek .