Elektrik Motorları Hız sürücüsü Hakkında

İddaa etmiyor zaten paylaştığı görsellerde
352A-169kW
362A-149kW tüketim sürücü ekranlarında görünüyor.
İnceleyince gördüm bahsettiğiniz yeri. Motor o noktadan sonra milindeki yükün ataleti ile kendini daha rahat döndürüyor olabilir. Bu da arabanın tatlı meyille inişte normal yoldan daha az benzin yakmasına benzetilebilir. Ya da motorun o devir aralığı daha verimli olduğu bir çalışma noktası da olabilir. Ama genelde artan yükle akımın artması normaldir. Ayrıca ölçülen akım da şebekeden çekilen akım değil invert edilen yani sürücü de üretilen akımdır . Bu hususta da artan yük durumuna göre artış lineer değil de başka bir vektörel durum da olabilir. Daha kesin bilgi sahibi olan arkadaşlar bizi bilgilendirebilir.
 
Ben cevabınız için teşekkür ederim, gayet net anladım aslında meseleyi. Konu hakkında farklı bilgisi olanların yorumları için takipte kalacağım.
Tekrar teşekkür ederim araba benzetmesi de gayet anlaşılır oldu.
 
motor nominal gerilimde, nominal frekansta ve mili boşta çalıştırlırsa nominal akımını çeker mi?
Öncelikle sorunuzu yanıtlayayım:
Asenkron bir motorun üzerinde mekanik bir yük yok ise mil boşta çalışmış olur. Bu da motorun sadece manyetik devresi için gerekli olan akımı çekeceği anlamına gelir o da takriben nominal akımın %15-20si olur.
Keşke konudan bağımsız ufuk açıcı sorular yerine bizleri aydınlatmaya yönelik @Under Ground bey gibi bilgiler verseydiniz çünkü belli ki çok donanımlısınız.
 
Bu siteyi kullanmak için çerezler gereklidir. Siteyi kullanmaya devam etmek için onları kabul etmelisiniz. Daha fazla bilgi edin…