Eli3436
Üye
- Katılım
- 15 May 2024
- Mesajlar
- 14
- Puanları
- 1
İddaa etmiyor zaten paylaştığı görsellerdeArkadaşın öyle bir iddiası yok. Okuduklarınızı yanliş yorumluyorsunuz.
352A-169kW
362A-149kW tüketim sürücü ekranlarında görünüyor.
İddaa etmiyor zaten paylaştığı görsellerdeArkadaşın öyle bir iddiası yok. Okuduklarınızı yanliş yorumluyorsunuz.
İnceleyince gördüm bahsettiğiniz yeri. Motor o noktadan sonra milindeki yükün ataleti ile kendini daha rahat döndürüyor olabilir. Bu da arabanın tatlı meyille inişte normal yoldan daha az benzin yakmasına benzetilebilir. Ya da motorun o devir aralığı daha verimli olduğu bir çalışma noktası da olabilir. Ama genelde artan yükle akımın artması normaldir. Ayrıca ölçülen akım da şebekeden çekilen akım değil invert edilen yani sürücü de üretilen akımdır . Bu hususta da artan yük durumuna göre artış lineer değil de başka bir vektörel durum da olabilir. Daha kesin bilgi sahibi olan arkadaşlar bizi bilgilendirebilir.İddaa etmiyor zaten paylaştığı görsellerde
352A-169kW
362A-149kW tüketim sürücü ekranlarında görünüyor.
Ben cevabınız için teşekkür ederim, gayet net anladım aslında meseleyi. Konu hakkında farklı bilgisi olanların yorumları için takipte kalacağım.İnceleyince gördüm bahsettiğiniz yeri. Motor o noktadan sonra milindeki yükün ataleti ile kendini daha rahat döndürüyor olabilir. Bu da arabanın tatlı meyille inişte normal yoldan daha az benzin yakmasına benzetilebilir. Ya da motorun o devir aralığı daha verimli olduğu bir çalışma noktası da olabilir. Ama genelde artan yükle akımın artması normaldir. Ayrıca ölçülen akım da şebekeden çekilen akım değil invert edilen yani sürücü de üretilen akımdır . Bu hususta da artan yük durumuna göre artış lineer değil de başka bir vektörel durum da olabilir. Daha kesin bilgi sahibi olan arkadaşlar bizi bilgilendirebilir.
Motorun nominal değerlerde ve maksimum verimlilikte çalıştığı yük!