Elektrik Motorları Hız sürücüsü Hakkında

Arkadaşın öyle bir iddiası yok. Okuduklarınızı yanliş yorumluyorsunuz.
İddaa etmiyor zaten paylaştığı görsellerde
352A-169kW
362A-149kW tüketim sürücü ekranlarında görünüyor.
 
İddaa etmiyor zaten paylaştığı görsellerde
352A-169kW
362A-149kW tüketim sürücü ekranlarında görünüyor.
İnceleyince gördüm bahsettiğiniz yeri. Motor o noktadan sonra milindeki yükün ataleti ile kendini daha rahat döndürüyor olabilir. Bu da arabanın tatlı meyille inişte normal yoldan daha az benzin yakmasına benzetilebilir. Ya da motorun o devir aralığı daha verimli olduğu bir çalışma noktası da olabilir. Ama genelde artan yükle akımın artması normaldir. Ayrıca ölçülen akım da şebekeden çekilen akım değil invert edilen yani sürücü de üretilen akımdır . Bu hususta da artan yük durumuna göre artış lineer değil de başka bir vektörel durum da olabilir. Daha kesin bilgi sahibi olan arkadaşlar bizi bilgilendirebilir.
 
İnceleyince gördüm bahsettiğiniz yeri. Motor o noktadan sonra milindeki yükün ataleti ile kendini daha rahat döndürüyor olabilir. Bu da arabanın tatlı meyille inişte normal yoldan daha az benzin yakmasına benzetilebilir. Ya da motorun o devir aralığı daha verimli olduğu bir çalışma noktası da olabilir. Ama genelde artan yükle akımın artması normaldir. Ayrıca ölçülen akım da şebekeden çekilen akım değil invert edilen yani sürücü de üretilen akımdır . Bu hususta da artan yük durumuna göre artış lineer değil de başka bir vektörel durum da olabilir. Daha kesin bilgi sahibi olan arkadaşlar bizi bilgilendirebilir.
Ben cevabınız için teşekkür ederim, gayet net anladım aslında meseleyi. Konu hakkında farklı bilgisi olanların yorumları için takipte kalacağım.
Tekrar teşekkür ederim araba benzetmesi de gayet anlaşılır oldu.
 

Forum istatistikleri

Konular
129,808
Mesajlar
930,314
Kullanıcılar
452,615
Son üye
ismail_gök

Yeni konular

Geri
Üst