Eli3436
Üye
- Katılım
- 15 May 2024
- Mesajlar
- 16
- Puanları
- 1
İddaa etmiyor zaten paylaştığı görsellerdeArkadaşın öyle bir iddiası yok. Okuduklarınızı yanliş yorumluyorsunuz.
352A-169kW
362A-149kW tüketim sürücü ekranlarında görünüyor.
İddaa etmiyor zaten paylaştığı görsellerdeArkadaşın öyle bir iddiası yok. Okuduklarınızı yanliş yorumluyorsunuz.
İnceleyince gördüm bahsettiğiniz yeri. Motor o noktadan sonra milindeki yükün ataleti ile kendini daha rahat döndürüyor olabilir. Bu da arabanın tatlı meyille inişte normal yoldan daha az benzin yakmasına benzetilebilir. Ya da motorun o devir aralığı daha verimli olduğu bir çalışma noktası da olabilir. Ama genelde artan yükle akımın artması normaldir. Ayrıca ölçülen akım da şebekeden çekilen akım değil invert edilen yani sürücü de üretilen akımdır . Bu hususta da artan yük durumuna göre artış lineer değil de başka bir vektörel durum da olabilir. Daha kesin bilgi sahibi olan arkadaşlar bizi bilgilendirebilir.İddaa etmiyor zaten paylaştığı görsellerde
352A-169kW
362A-149kW tüketim sürücü ekranlarında görünüyor.
Ben cevabınız için teşekkür ederim, gayet net anladım aslında meseleyi. Konu hakkında farklı bilgisi olanların yorumları için takipte kalacağım.İnceleyince gördüm bahsettiğiniz yeri. Motor o noktadan sonra milindeki yükün ataleti ile kendini daha rahat döndürüyor olabilir. Bu da arabanın tatlı meyille inişte normal yoldan daha az benzin yakmasına benzetilebilir. Ya da motorun o devir aralığı daha verimli olduğu bir çalışma noktası da olabilir. Ama genelde artan yükle akımın artması normaldir. Ayrıca ölçülen akım da şebekeden çekilen akım değil invert edilen yani sürücü de üretilen akımdır . Bu hususta da artan yük durumuna göre artış lineer değil de başka bir vektörel durum da olabilir. Daha kesin bilgi sahibi olan arkadaşlar bizi bilgilendirebilir.
Motorun nominal değerlerde ve maksimum verimlilikte çalıştığı yük!
Sende hocam genç dimağları zorlayarak açmaya çalışma huyundan vazgeçmedin. Motor conta yakacak bu kadar devirsiz kullanmayamotor nominal gerilimde, nominal frekansta ve mili boşta çalıştırlırsa nominal akımını çeker mi?
Öncelikle sorunuzu yanıtlayayım:motor nominal gerilimde, nominal frekansta ve mili boşta çalıştırlırsa nominal akımını çeker mi?
Öncelikle sorunuzu yanıtlayayım:
Asenkron bir motorun üzerinde mekanik bir yük yok ise mil boşta çalışmış olur. Bu da motorun sadece manyetik devresi için gerekli olan akımı çekeceği anlamına gelir o da takriben nominal akımın %15-20si olur.
Keşke konudan bağımsız ufuk açıcı sorular yerine bizleri aydınlatmaya yönelik @Under Ground bey gibi bilgiler verseydiniz çünkü belli ki çok donanımlısınız.
Ayşen Gruda üstadın çok güldüğüm bir repliği vardı filmlerinde. '' Annem göster ama elletme dedi '' . Sende şu bilgi deryanın ucunu gösterip arkasını hep saklıyorsun@Under Ground ateşiyle seni aydınlatmasına sevindim.
sorularımın esas amacı konu sahibi @anilcan03'ün de anlamasını sağlamaktı. inşallah, abi iki üyelikte bana ait falan deyip alayımızı karanlığa gömmezsin.
Ayşen Gruda üstadın çok güldüğüm bir repliği vardı filmlerinde. '' Annem göster ama elletme dedi '' . Sende şu bilgi deryanın ucunu gösterip arkasını hep saklıyorsun
Sürücüde frekans düştüğünde gerilim de düşer. Haliyle daha düşük frekansta çalışırken daha fazla akım çekmesine rağmen gerilim düşük olduğundan daha düşük güç çekmiş olabilir. Mekanik yönden bakacak olursak tork daha yüksek (akımdan belli) ancak hız da daha düşük olduğundan (frekanstan belli) çekilen güç daha az.İddaa etmiyor zaten paylaştığı görsellerde
352A-169kW
362A-149kW tüketim sürücü ekranlarında görünüyor.