ercanersoy
Üye
- Katılım
- 12 Ağu 2018
- Mesajlar
- 133
- Puanları
- 6
- Yaş
- 30
Ayrıca fişi ve prizi değiştirmelisiniz. Gerekirse yeni kablo kullanınız.
fişi de prizi de değiştiricem hocam. Kablolarını da yeniliycem fakat kırık olan kondansatör için halen tam bir cevap bulamadım.Ayrıca fişi ve prizi değiştirmelisiniz. Gerekirse yeni kablo kullanınız.
Arkadas motor etiketi yok o yok bu yok.millet muneccim mi nerden bilsin kond.degerini..git bobinjciya ver onlar anlar..fişi de prizi de değiştiricem hocam. Kablolarını da yeniliycem fakat kırık olan kondansatör için halen tam bir cevap bulamadım.
sağol kardeşim..Arkadas motor etiketi yok o yok bu yok.millet muneccim mi nerden bilsin kond.degerini..git bobinjciya ver onlar anlar..
Tamam hocam çok teşekkür ederim. Bakın ne kadar güzel anlatmışsınız. Ben burdan belki bir fikir yürütebilirim.Kondansatörün değerini bulabilseydik koca motoru tek bir kondansatör değişecek diye helezondan söküp bobinjciya götürmek zorunda kalmazdım. Kimi arkadaşlar sagolsunlar pek bir agresifler, bi şey sormaya gelmiyor. Ama şunu bilsinler bir takım ustalar bizi çok sömürdü, bazen basit bir arızaya istedikleri ücretler ürünün kendi degerinden fazlaydı. Demem o ki biz artık bir bilene danışıyoruz, oradan bi şey çıkmazsa götürüp ustaya bırakıyoruz. Piyasada kimsenin birbirine güveni kalmadı.Motor etiketi olmadan yorum yanlış olur bence ama örneklerden yola çıkılarak bir deneme yapılabilir.
Motor içerisinde merkez kaç anahtarı vardır kalkış (CS) kondanstörünü devreden çıkarma işini yapar.
VOLT motor katologunda 0.75 KW (1 HP .) motorun CD daimi kontanstörü. 124/149 mikro ferat
CS kalkış kondanstörü 25/450 mikro ferat olarak gözükmektedir.
Beyaz kablolu kondanstör. daimi (CD) Mavi renkli Kondanstör. Kalkış.(CS) olduğunu düşünüyorum.
Aşağıdaki resimlerden yararlanabilirsin.
Motoru bobinajcıya götürmeni tavsiye ederim
.Ekli dosyayı görüntüle 47664Ekli dosyayı görüntüle 47665