Aracın aküsünün aynısından bir adet daha alınır.
Tüm sorun bu akülerin sağlıklı olması ve belirtilen akımı karşılayabilmelidir.
2 adet akü 24V edeceğine göre doğrudan diğer cihaza bağlanabilecektir.
Şarj sorunu ise iki şekilde halledilebilir.
1) 2 Adet güneş paneli daha temin edilebilir.
2) İki akü araç ile şarj edilebilmesi için parelel bağlanarak araç çalıştırılır. Bu şarjın süresi dikkatlice hesaplanmalı, aracın tam dolum için ne kadar hangi devirde çalıştırılacağı öğrenilmelidir.
Yakıt masrafı güneş panelleri masrafının yarısı kadar olsa bile güneş paneli tercih sebebidir.
Eğer risk alınmak istenmiyorsa doğrudan 2 adet akü ve 2 adet güneş paneli temin etmek en iyi çözüm olacaktır.
Önceki önerilerden olan kiralık jeneratör ise sadece ortam müsait ise önerilebilir.
NOT:
DC-DC konvertör kullanılmak istenirse aracın kendi aküsü kullanılabilecektir.
Ancak akü kapasitesi yeterli olmadığından ve konvertör güç kayıplarından dolayı araç uzun süre çalışmak zorunda kalabilir.
Gerekli gücün sağlanabilmesi için araç rölantide bile çalıştırılabileceği için, yakıt masrafının hesaplanabilmesi size bağlıdır.
Kullanılacak DC konverterin kalitesi ve verimi önemli olup, iyi kalite üretimlerden temin edilmelidir.