Karttada deformasyon var malesef herhalde. Ntc ibaresi var ortada Ntc yok. R ibaresi var ortada direnç yok. İnternette dökümanda yok araştırdım. Zaten olsa tuhaf olurdu. BMW bu.Arkadaşlar bu akşam bi abimizin bmw şarj adaptör kablosunun ucundaki fişi değiştirmek için kestim normalde elektrikli araç işlerinden anlamıyorum bunuda her fırsatta söylerim ama bu akşam aptallığımdan aldım yankeskiyi doğrudan kestim fişi sonra bir baktım 220v kabloda 6 adet tel var içinde sensör varmış meğersem ne yaptık ne ettik çalışmadı adamın arabası kapıda kaldı bende kaş yapayım derken göz çıkardım bu sensör nedir nasıl kurtarabilirim durumu kabloyu izmirde bulabilirmiyim yada çalıştırabilirmiyiz şarj aletinin ışığı yanıyor ama aracı şarj etmiyor bir türlü, bilenler lütfen yardım etsin.
Sensör fotoğraftaki gibi hocam o kadar minik ki en fazla bu kadar detaylı çekebildim.Sensor dediğiniz parçadan ayrıntılı fotoğraflar paylaşabilir misiniz?
1 metre kablo 7.150 liraymış sırf şu kabloyu satmak için koymadılarsa o sensörü bişey bilmiyorum tamiri imkansız gibi çünkü.Karttada deformasyon var malesef herhalde. Ntc ibaresi var ortada Ntc yok. R ibaresi var ortada direnç yok. İnternette dökümanda yok araştırdım. Zaten olsa tuhaf olurdu. BMW bu.
Çok fena sallayacağım herkes sipere yatsın. Bu acaba fişteki ısınma durumunda şarjı kesen bir devre mi? Aslında bir şekilde direnç ile iptal edilebilir belki ama neyi nereye bağlamak konusunda hiç fikrim yok.Sensör fotoğraftaki gibi hocam o kadar minik ki en fazla bu kadar detaylı çekebildim.
1 metre kablo 7.150 liraymış sırf şu kabloyu satmak için koymadılarsa o sensörü bişey bilmiyorum tamiri imkansız gibi çünkü.
Bende aynısını düşünüyorum fişteki ısınmada enerjiyi kesiyor muhtemelen.Çok fena sallayacağım herkes sipere yatsın. Bu acaba fişteki ısınma durumunda şarjı kesen bir devre mi? Aslında bir şekilde direnç ile iptal edilebilir belki ama neyi nereye bağlamak konusunda hiç fikrim yok.
Erkek olan fiş (kırmızı) normal topraklı 220v. eski fiş yatık tipti ve müşterinin suya dayanıklı kabına sığmadığı için düz fiş takalım dedik kestiğimiz fişin içinde ntc sensörü varmış oda hasar görmüş diğer siyah 5 + 3 girişli olan fişte şarj istasyonuna giriyor +3 dediğimiz kısım ntc sensörü yazan parçanın giriş kısmı son olarak beyaz kablo ortadaydı turuncu ve kırmızı kenarlarda.Şarj aletinin, kablonun, aracın soketinin vs. ayrıntılı fotoğraflarını görebilsek belki yorum yapabiliriz. Muhtemelen sadece 1 adet dirençle olay çözülecek. Fotoğraflarını paylaştığınız erkek ve dişi soketler nereye takılıyor? Sorun neydi, neden kabloyu kesme ihtiyacı duydunuz?
Valla aynı soruyu bende kendime soruyorum neden bilmediğin işe burnunu sokarsın ki bilmiyorum de geç işte :/Neden kabloyu kesme ihtiyacı duydunuz? Kesilen kablolar belli değil mi? Tekrar birbirine bağlasanız? Daha önce konusu geçmişti, kabloların bir kısmı beslenen uzatma ya da prizdeki kabloların direncini ölçerek şarj gücünü ona göre ayarlıyor tespitinde bulunulmuştu.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?