Elektrikli Araçlarda Şarj Ünitesi Tasarımı

İnceliyorum teşekkür ederim. Süremiz kısıtlı kaldığı için, şayet mosfetler zamanında gelmezse igbt ile nasıl çalıştırabiliriz bilginiz var mı
 
irf840 ile deneyin gücü yeterse çalışır. her yerde bulunur.
igbt ile hiç çalışmadım. yanlış biliyor olabilirim.
igbt ler bipolar transistör çıkış özelliktedir. yüksek akıma dayanır fakat hızlı değildir.
hızlı olmadığı için tavsiye etmem.
 
Son düzenleme:
irf840 ile deneyin gücü yeterse çalışır. her yerde bulunur.
igbt ile hiç çalışmadım. yanlış biliyor olabilirim.
igbt ler bipolar transistör çıkış özelliktedir. yüksek akıma dayanır fakat hızlı değildir.
hızlı olmadığı için tavsiye etmem.
Dediğiniz gibi irf840 temin ettim, 1 2 saate devre üzerinde testlerini gerçekleştireceğim, sonuçlarını buradan aktarırım
 
Devreyi denedim fakat yine aynı sorunu alıyorum, irfz44 ile 35Vda tetiklediğimde çalışan devre, irf840 ile 310v la tetiklediğimde çalışmıyor. Sebebi hakkında yorumunuz var mıdır
irf840 ile deneyin gücü yeterse çalışır. her yerde bulunur.
igbt ile hiç çalışmadım. yanlış biliyor olabilirim.
igbt ler bipolar transistör çıkış özelliktedir. yüksek akıma dayanır fakat hızlı değildir.
hızlı olmadığı için tavsiye etmem.
 
alttaki mosfeti paralelleyin. yani 2 tane irf840 kullanın.
eğer alltaki mosfet trafo primer ucunu gnd ye kadar düşüremezse üstteki mosfet çalışacak besleme gerilimine ulaşamaz. dolayısıyla çalışmaz.
 

Forum istatistikleri

Konular
129,780
Mesajlar
930,023
Kullanıcılar
452,552
Son üye
ahmetesr

Yeni konular

Geri
Üst