Kanımca fırçasız motor sürücüleri özel olarak şirketlerin ar-ge kısımlarında gizlilikle geliştirilmekte olup, kamuoyuna devre şemaları ve verimilikleri en ince detaylarıyla açıklanması beklenmemelidir.Lityum-iyon akü grubunun daha da geliştirilmeye ihtiyacı bulunduğu,ağırlık-enerji yoğunluğu-fiyat üçlemesinin en mükemmel olması durumunda kullanıcılar için cazip hale gelebileceğini sanırım tartışmasız kabul etmeliyiz.Bir de herşeyden evvel uygun noktalarda makul bir ücretle hizmet veren şarj istasyonlarının tamamlanması şart olup,devletin de sıfır emisyonlu "ev" araçların kullanımını teşvik ettirebilmek adına bu araçları ya vergiden muaf veya çok az bir ötv ile sınırlandırması "ev" araçların yurt içinde yaygınlaşmasını da hızlandıracaktır hiç şüphesiz.