Motor yağın içerisinde çalışıyor, açık çalışması soru işareti. Dış kabın kapalı olması, gürültüsüz çalışmasında önemli olmalı, bu özelliği bozulabilir.
Tankın büyükçe seçilmesi, ekovatın sık sık devreye girmesini (ısınmasını) engelleyebilir. Basınçlı havanın çok yoğun kullanımı için ekovat uygun olmayabilir.
Sağ alttaki iki boru iptal üstteki iki borudan ince olan basınç kalın olan emiş soldaki tek kalan boruda emiş emiş borularından birinide iptal edin diğer emiş borusunada filtre takın. Elektrik bağlantısıda yuvarlak siyah olan termik bir uç buraya motora takılı olan bobinli parça role bir uçta rolenin yanındaki vidaya bağlayın.
Ekovatınız 1/5hp 125 kaloridir. Kullanacağınız havaya yeter mi ?
@ilker 72
Hocam simdi detayli foto atiyorum Elektrik baglantisi ile ilgili. Bu terimlere yabanciyim. Hangu uclara faz notr toprak verirsem motor calisir ?
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Gerekli tüm bilgileri sayın @ilker 72 arkadaşımız vermiş.
Biraz detay vermek gerekirse ( konuda bilgi birikimi olsun )
Kompresör borularında sağ taraftaki çoklu borulardan en alttaki iki adet olan ince borular karteri ısıtmak için kullanılan borulardır. Basma borusu bu borulara bağlanıp kompresörün içinde dolaşıp geri çıkış yaparak kondensere girer. ( Hava kompresörü için bu iki uç iptal edilecek )
Kalan borulardan ilker arkadaşımızında söylediği gibi ince olan boru basma hattı hava çıkışı kalın olan ise emiş hattıdır. Elektrik terminali tarafındaki hatta şarj için bırakılmış porttur. Bu portta emiş hattıdır. İki emiş hattından biri körlenebilir.