G120C kapatılıp açıldığında hemen hazıra geçmiyor

Katılım
31 Mar 2022
Mesajlar
49
Puanları
1
Yaş
30
Merhaba arkadaşlar
G120C sürücü kullamıyoruz girişine ve çıkışa kontaktör koyduk kullanmadığımız zaman kontaktörler bırakıyor fakat bu sefer tekrar çalıştırmak istediğimizde sürücünün hazıra geçmesi 20 sn sürüyor bu süreyi kısaltmal istiyoruz bilgi istiyorım teşekkürler
 
Merhaba arkadaşlar
G120C sürücü kullamıyoruz girişine ve çıkışa kontaktör koyduk kullanmadığımız zaman kontaktörler bırakıyor fakat bu sefer tekrar çalıştırmak istediğimizde sürücünün hazıra geçmesi 20 sn sürüyor bu süreyi kısaltmal istiyoruz bilgi istiyorım teşekkürler
2000 sayfa döküman verdik aslan delikanlı. Daha ne yapılabilir.
 
Hızlanması 20 saniye sürüyorsa rampa süresi vardır. 0 yapmalısın. Sürücü girişine çıkışına kontaktör koymanın da hiçbir mantığı yok . Soft starter ile karıştırıyorsunuz herhalde .
Usta bu başka bir şey
 
kontaktör bol heralde sağlama aldınız, mil ataleti yüksekse düşük süreli rampalarda rejeneratif voltaj ve aşırı yük hatası verebilir, gerçi çıkışta da kontaktör varsa kontaktörleri saldığınızda motor serbest duruşa geçiyordur belki yeniden başlangıç için motorun durmasını bekliyor olabilir.
 
Son düzenleme:
kontaktör bol heralde sağlama aldınız, mil ataleti yüksekse düşük süreli rampalarda rejeneratif voltaj ve aşırı yük hatası verebilir, gerçi çıkışta da kontaktör varsa kontaktörleri saldığınızda motor serbest duruşa geçiyordur belki yeniden başlangıç için motorun durmasını bekliyor olabilir.
Motor durmasını bekliyor ve sonra hızlanıyor ise ayarlardan dönen motoru yakalama özelliği ile dc tutma özelliğini aktif edip sistemini test edebilir. Kalkış rampasını kısa tutabilir. Ayrıca kontaktör hangi durumda bırakıyor . Sürücü start durumunda iken mi yoksa start sinyalini kestiğinizde kontaktörde bırakıyor mu?
 
  • Beğen
Tepkiler: jes
Sürüücü girişlerine kontaktör baglamaya gerek yoktur. Kondansatörlerin dolmasını beklıyor olabilir.
 
Sürüücü girişlerine kontaktör baglamaya gerek yoktur. Kondansatörlerin dolmasını beklıyor olabilir.
Bunun dışında kontrol katı ayrıyetten beslenmiyorsa AC besleme kesildiğinde sürücünün kontrol kısmının dakendine gelmesi bekleniyor olabilir.
 
Süreyi kısaltamazsın L1 L2 L3 den 3 fazı kestiğinde zaten sürücü alarma geçer ve sen kontaktörle üç faza yol verip oradan sürücüye veriyorsun bu yanlış bir uygulama,sürücüden önce ancak termik kullanılır.Kontaktör vs kullanılmaz zaten sürücünün üzerinde sürücüyü tetikleme girişleri mevcut.İster profinet ile ister kuru kontak sürebilirsin.
 

Forum istatistikleri

Konular
129,835
Mesajlar
930,600
Kullanıcılar
452,662
Son üye
Yılmaz Çetiner

Yeni konular

Çevrimiçi üyeler

Geri
Üst