suyutek
Üye
- Katılım
- 23 Haz 2014
- Mesajlar
- 1
- Puanları
- 1
motorun dönüş yönü ters olabilir, filtre kirli olabilir( yeterli suyu emiş yapmaz ), pompa arızalı olabilir kontrol ettinizmi bunları
Arkadaşlar kolay gelsin!
Aynı sorun bende de var, şalter dolabında düzenleme yaptım. Üç sorunum ve sorum var:
1) bozulan ETNA basınç şalterini (6 kontakt), WELKO (4 kontakt) ile değiştireceğim.
Neye dikkat etmem gerek ???
(arada depo boş konumu için FLATÖR var).
2) Galiba E-Motor terse dönüyor (mu? / Olabilir mi?), çünkü basınç çok yavaş ve 4 bar'ın SORU: Yönünü nasıl terse çevirebilirim?üzerine çıkmıyor...
3) E-Motor üç (3) FAZlı, ama bağlayan tek (1) faz bağlamış ve bobin/sarım girişlerindeki KÖPRÜYÜ kaldırmamış. Anladığım kadarıyla (elektrikçi değilim, makineciyim) tek faz giriş, üç ayrı sarıma da, köprü vasıtasıyla tek fazı paralel dağıtmış...
(AMA kontaktörden motora gelen kablo 4x2,5. İki (2) faz ucu kesmiş/körlemiş bağlamamış...
FAKAT Kontaktörden çıkış 3x FAZ (4x2,5)..
Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkürler.
BAHA
NE YAPMALIYIM?