Kumanda kolu kullaniyorsan silindir tam acildiginda bir sure yukte beklet, bu sure zarfinda basinc saatinin degerini gozlemle, eger saat uzerinde buyuk dalgalanmalar oluyorsa veya degerler dusuyorsa, pompadan alisilmisin disinda vuruntulu sesler duyuyorsan problem pompa olabilir, basinc kaciriyordur.
Silindir tam acikken silindirin tahliye tarafindaki hortumunu sok ve kumanda kolunu basili halde tut, daha sonra yag tahliyesinin durdugunu gozlemlemen gerekir, eger hortumdan hala basincli yag geliyorsa piston kecesinde veya silindir gomleginde problem olabilir, islemin aynisini diger yon icinde tersi olarak tekrarlayabilirsin.
Ayni zamanda kumanda kolunuda kontrol etmelisin, bunu silindire giden hortumlarin yonunu degistirerek yapabilirsin, eger hata ters tarafa gecti ise sorun kumanda kolundadir.
Ek olarak nadirde olsa pompa basinc tarafindaki disli adaptorler catlar veya vidasi gevseyebilir, bu durumda yuke bindigi esnada basinc kacirabilir. Bunlari kontrol etmek gerekir.
Ek silindire gelince zaten ayni anda calistirmayacaksaniz dusunmenize gerek yok herhangi bir sorun olmaz. Silindir capiniz kuculdukce hiziniz artacaktir. Dakikada 8-10 defa tam silindir hareketi alabilirsin (mil capini 30mm aldim ).