kbpc 3510 diyot

arkadaslar merhaba oncelıkle
trafodan 24 vac yı kopru dıyot ıle dc ye cevırıp fren bobınıne verıyorum bu sekılde fren motora baglı olmasa bıle herhangı bır yukle karsılamasa bıle voltaj 19 ,20 volt kadar dusuyor aynı bunun sebebı kopru dıyotmudur urunler saglam frenın ayarıda yapılı
fakat 24vdc power suply ıle frenın bobıne uyguladıgımda voltaj dusumu yasamıyorum

Diyotta gerilim kaybı olur, ısınmasının sebebide bu. Kondansatör bir nevi yükseltir boşta zaten 30 Volt üstünde gerilim okursunuz yüke binince muhtemelen gene 24 Voltun altına düşecektir.

Gerilim çok düşüyorsa trafo gücünüz düşük yada trafodan elektrik aldığınız kablonun kesiti incedir.

Saygılar....
 
Elektrik tesisatlarında seçilecek kablo kesiti genellikle kullanılacak güce göre çekilecek akımın hesaplanması ile belirlenmelidir.
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.

Forum istatistikleri

Konular
129,022
Mesajlar
922,603
Kullanıcılar
451,273
Son üye
Cerdemli

Yeni konular

Geri
Üst