selam bir klimacının çok zoruna giden ve sıkıntı yaratan durum kirli soğutma sistemidir,özellikle rotary kompresör arızasında komp.yağınıda yakmaktadır,sistem temizliği dikkate alınmadan kompresör değişimi yaptığınızda evap,kondanserde ve ara bağlantı borularında kalan yanık yağ yeni kompresöre gaz ile hareket ederek komresör yağına karışarak yağın kirlenmesine neden olmakta ve yağ akışkanlığını azaltmakta ve en önemlisi kılcalda kısmı tıkanıklık oluşmakta zaman ve ekonomik kayıp yaşanmakta hatta cıhazın hurdaya atılmasına neden olmaktadır.ben sistem temizliği yaparken kondanseri ayrı evapı ayrı temizlerim bir çok soğutmacı azotla temizler veya temizlediğini iddaa eder en güzel yöntem çıkışa birvana bağlayıp önce r22 gazı likit verip arkasından azot gazı verip çıkışta ki vanayı açtığınız da sistem de ne varsa dışarı atabilirsiniz yaklaşık 18 yıldır bu işi yapıyorum en kötü sistemleri çalışır hale getirdim umarım bu yazımı okuyan meslekdaslarıma bir ışık verebildiysem ne mutlu bana herkese selam