kontaktör problemi

kardeş ben biraz aceniyim şöyle anlatıım oto trafosundan alacaım fazı ana şalterimin cıkısından alınmış fazlar var bir tanesi motor korumanın kontağına gidior orası başlangıc noktam mı?teşekür ederim
 
Zaman rölesi bir diğer ifade ile zaman saati adı verilen sistem süresi belli olan bir aralıkta araya girmesi veya çıkması amaçlanan elektrik sisteminin kontrol edilmesinde kullanılmak için tasarlanmıştır.
Topraklama ölçümü ister endüstriyel bir tesis ister bir ofis binası olsun her işletme için kritik bir öneme sahiptir.
Resim ektedir.
Regülatörün çıkışından oto trafosunun besleme gerilimini alacaksın. Ekteki resimde bağlantı şekli mevcuttur.
 

Ekli dosyalar

  • yolverme.gif
    yolverme.gif
    6.4 KB · Görüntüleme: 43
Son düzenleme:
amasyalı arkadaşın dediği oto trafoyu yaptık kumanda devresine bagladık yarım saat çalıştı geri bıraktı sonra ben neden yaptım bilemiorum 36 mf bir kondansatörü trafonun 240 cıkısına bağladım çalıştı 1 saat denedim arada yeniden start verdim mükemmel arızayı yaptık derken 3 gün sonra oto trfo yandı napacamı bilemiorum yardımlarınızı bekliorum................
 
merhabalar
Burada oto trafosunun gücü az secilmiş olabilir. ayrıca giriş gerilimi için çok düşük girişi secmiş olabilirsiniz. kondansatör oto trafosunu ısıtmıştır bundan dolayıda yanmış olabilir.
piyasada benim çok fazla kullandığım cetinkaya marka oto trafosunu bir deneyiniz.
 
ben ankaradayım burda çetinkaya varmı bilemiorum ama ararım yalnız arkadaşım şöyle bir durum var kondansatör bağlamadan önce tüm fazları tek tek denedim en ii olanda bıraktım ups bağlasak olurmu kac kvalık ups teşekkürler
 
benim problem aynen devam ediyor denilen her şeyi yaptım gerilim düşümü ile başa çıkamadım en son 1 kva online ups aldım oda yetmedi bu motor üçgene ayağını diredi sanki geçmior
 

Forum istatistikleri

Konular
129,401
Mesajlar
926,255
Kullanıcılar
451,924
Son üye
haluk turkoz

Yeni konular

Geri
Üst